February 26, 2011

Cheq dah bagitau dah kannnnn

Assalammualaikum----> readers!!

Hai peeps~~ Hari ni sebenarnye tak der benda pun nak celoteh ngan korang selepas beberapa hari lepas punya entry dok buat gila kan... Kalau agak-agak tak ingat, meyh tengok tang SINI....  Sebelum tu nak jugak bagitau dan uar-uarkan kat hangpa semua. Keputusan KONTEST GADIS SHAWL MENAWAN dah pun digembar-gemburkan serata FACEBOOK, BLOG dan MACAM-MACAM lagi medium lain. Tinggai tak post kat MEDIA jaaa!! *ceyh! cam lah hang popular sangat nak post kat SURAT KHABAQ!

Suka hatilah..... Kontest aku! hahahahhaah~~~ Apa kes kan tiba-tiba saya cakap bunyi kedah?? Ini kes tengok INIANWARHADI lah nie.. Teringat time-time muda dolu-dolu kat kolej*macam cheq tua sangat pulak! Kawan-kawan dok ramai orang utara. Sebab tu jadi lagu nie! Hahahaha [gelak lagi]

Bercerita pasal apa yang berlaku sekarang ni [back to normal again]... Saya ni tengah mencari-cari seorang lagi peserta yang telah berjaya menempatkan dirinya di tempat ketiga dalam kontest saya nie. Mana dia?? Kenapa tak add facebook saya?? Tak mo hadiah ker cik Nor Azwa?? Kang saya tukar pemenang kang nangis tak berlagu pulak... Hehehehhe.....

Cepat-cepat....tolonglah add saya sebab saya dah tak mo dah fikir pasal kontest ni. Nanti kesian kat mereka yang dah bagi details kat saya, tapi awak sorang tak bagi lagi.. Sila, sila dan sila [bukan bersila] bukalah blog anda dan bacalah blog saya secepat dan sepantas yang mungkin.

Tak mau cerita panjang-panjang pun. Tak der motif pun update blog pagi nie. Cuma tak nak nanti blog dok bersarang cam dulu-dulu aish! Kesian kat blog saya nie. Kalau dia boleyh bercakap, dah lama dia mintak CLASH dengan saya dah. Ngaaaaaa!! Tak mo~~~~~


Jadi kalau tak mahu berpisah, selalu-selalulah update blog. Bukan saya jer tapi peringatan untuk korang semua jugak. Satu rahsia pasal saya nie, saya suke baca blog yang ringkas dan ayat tak meleret. Jadi janganlah tulis panjang-panjang. Saya tak pa!! Hahahahaha [annoying punya gelak]

Untuk menamatkan entry ni punyer kisah yang agak merapu di pagi hari sebab tak mandi lagi tapi dah makan kan..[buruk perangai], SELAMAT MEMBACA DAN SELAMAT MANDI PAGI... SEMOGA ADA HARI YANG BAIK [HAVE A NICE DAY TODAY].... Dah lama tak kiss korang. Dulu rajin.. Ni mau tinggai kiss, dengan gigi tak gosok lagi! MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!! [ceittt!!! bau longkang.] Mana da!!! Hak3!!

P/s: Petang ni ada kenduri cukur "burung". Ait3!! Bukanlahh... Hari ni ada bufday party saya, kezen dan pakcik.. Mohlah datang sini. Kita celebrate sama-sama hari kecukuran "burung".. Ngaaaaa~~ Gurau jer. Tak payah pi sebar kat facebook, CIK LITTLE LOVE ALWAYS WAT AYAT 18SX. Orang tak heran pun! Muahahahaha~~

Apa?? Nak nomboq?? Carik sendiri [aish~~ Pasan orang nak nomboq dia]

*Ini kawan praktikal saya. Nama dia NINA.. Comei?? Cam cheq jugaklah kan?? [anggok cepat!!]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...