February 23, 2011

KEPUTUSAN FINAL KONTEST GADIS SHAWL MENAWAN

>ASSALAMMUALAIKUM<

Seperti yang dijanjikan, keputusan akhir KONTEST GADIS SHAWL MENAWAN... Rasanya kalau biarkan lama-lama lagi, korang sanggup tunggu tak??? Hahahaha~~ Sure korang panas hati jer dengan saya kan??

Sebagai penganjur, manalah saya boleh buat macam tu kan?? Jadi di sini, saya pun tak mahulah cerita panjang-panjang, saya dengan berbesar hatinya ingin mengumumkan para pemenang tempat pertama hingga ketiga dan dua hadiah sagu hati. Hadiah ni limited edition. Sebab tu hanya ada 5 pemenang jer. Hehehehe..

BISMILLAHIROHMANIROHIM......

TEMPAT PERTAMA
 Nur Husna

TEMPAT KEDUA
Zoey Zau Yah

TEMPAT KETIGA
Cik Miaw-Miaw

dan dua hadiah sagu hati

 Shira Shariff

La Dolce Azila

Semua pemenang diwajibkan meng"add" facebook saya [walaupun korang tak rela] bagi mengelakkan penipuan di blog. Kalau saya publish email di entry, akan ada orang yang mengaku pemilik blog berkenaan dan secara tak langsung hadiah yang sepatutnya dihantar untuk pemenang, sudah menjadi milik orang lain. Maka saya tidaklah bertanggungjawab disitu ya...

Kalau lepas tu nak remove saya dari frenlist anda pun tak mengapa. Tapi sebelum apa-apa, tahniah buat semua pememang!!! Hadiah-hadiah anda akan saya post pada minggu depan iaitu hari Isnin. Jadi apa yang saya perlukan supaya hadiah tersebut sampai pada orang yang betol ialah:

1. Sila add facebook saya. Search nama saya "MELISSA RAMIRO" tak pun tengok di sidebar adding me.
2. Dah add, sila berikan link entry anda diikuti nama penuh dan juga alamat rumah di mesej saya. Disini saya tidak letakkan link entry anda sebab nanti orang senang nak copy dan menipu diri anda. Bila kesemua peserta sudah memberikan info yang saya perlukan di facebook, baru saya update semula entry ni dengan meletakkan link supaya pembaca-pembaca dapat kesan blog anda.
3. Harap semua pemenang dapat follow rules ni dan maaf jika saya ada menyusahkan semua pihak. Ini bagi memastikan semua hadiah dapat sampai ke tangan pemenang..

TERIMA KASIH buat semua yang telah melibatkan diri secara langsung atau tidak langsung dalam KONTEST GADIS SHAWL MENAWAN... Korang semua memang menawan dan tiada satu pun ciptaan ALLAH itu yang tidak menawan kecuali yang tidak pernah berpuas hati dengan kurniaan DIA..

P/s: Sila cepat-cepat add yer facebook saya. Jangan tunggu lama-lama yer semua. Korang nak hadiah ke tak nak?? Kalau tak nak, saya simpan~ Hehehehe~~

8 comments:

Aimie Diyanna said...

isk2.. sy kecundang.. oh no.. :( hehe.. but its ok la.. tahniah pd pemenang :)

Anonymous said...

alhamdulilah...saya dpt no 2...tq sgt2 kat kamu...saya dah add.nama fb saya sama saja...zoey zau yah.
tq dan tahniah kat semua pemenang juga.TQ KAT KAMU YG COMEL !

Lalalatif said...

ala....hancur hatiku...
berkecai2...
xmenang...
dah habis bodek dah...
hahaha....
nway, congrate pada yg menang...
yihhaaaa...!!!

Anonymous said...

entry ada sebut psl kamu nih ha..klik sini zoey zau yah ska-ska hati

ada mokhtar said...

semuanya best!! they awesome =)

La Dolce Azila said...

walaupon dapat tempat ke 5... tapi sy bersyukur sangat.. tq dear.. ^_^

btw, np sy x ley add fb awk ye?? nak msg awk pon x ley.. huhuhu.. add fb sy boley x?? LA DOLCE AZILA (^_^)

shira sharif said...

saya dah send and thx aprove me :)
terima kasih ^_^

mshazadoes said...

slmat hari raya..dya follower sini iyer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...