November 10, 2011

Fiksyen 302! Malaz dah nak layan novel cintan cintun ni

Assalammualaikum..

Before lebih ramai yang pergi melelapkan mata dan melekatkan diri pada tilam dan bantal yang sedang memanggil-manggil, maz nak kongsi satu benda ni dengan korang.. 

Pada peminat-peminat novel RAMLEE AWANG MURSHID, novel baru beliau iaitu FIKSYEN 302 akan berada di pasaran pada bulan DISEMBER. 

Selaku salah seorang peminat tegar novel-novel beliau, maz rase terpanggil nak kongsi sekali.. Hahahahaha.. Asal lah maz rase cam formal sangat nie?? Adoi!

Satu yang maz suke pada RAMLEE AWANG MURSHID ni, dia sangat bijak membawa emosi pembaca dan diri pembaca untuk mempercayai sesetengah novel yang dia reka seperti wujud.. Contohnya 5siri novel iaitu BAGAIKAN PUTERI, CINTA SANG RATU, HIJAB SANG PENCINTA, CINTA SUFI dan SUTERA BIDADARI.. Maz kurang ingat susunannye.. Tapi maz memang suka sangat novel-novel nie..

Siyesly saper yang bace novel-novel RAM, memang akan rase macam berada dalam novel tu sendiri. Maz jarang dah sekarang nak layan novel cinta.. Maz lebih tertarik pada novel fiksyen dan thriller jer sekarang.. Hehehehe..

So, untuk kulit muka novel baru RAM.. beliau dah publish kat page fb.. Maz nak share jugak kat sini. Ngeee

*untuk bace sinopsis, klik untuk membesar.

Itu jerlah maz nak kongsi.. Ni pun dah tengah malam.. Kejap lagi kene tido sebab esok ade photoshoot.. Bubye!! Nanti maz update yer pasal photoshoot tu.. Hehehehe

3 comments:

starzieti said...

mcm best. teringin nak bace nt. :)

Anonymous said...

aaaaaaaaaaaa novel ramlee awang murshid..aaaaaaaaaaaaa

best33x! paling2 mas suka kan novel tombiruo.sama la kita!mas pun minat novel pembunuhan,seram,aksi.cintan cintun adalah novel palinggggggggg akhir..hihihih

Muslimah Optimis said...

hehehe.. MO dah habis baca Fiksyen 302.. ada dibuat review di blog MO.. Bahagian 1 sebelum MO menghabiskan pembacaan telah dipublish.. Bahagian 2 autopublish malam nanti. :-) selamat membaca..

klik untuk membaca
Fiksyen 302 - RAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...