March 10, 2011

Entry Tunggang Terbalik

Adoiiiii.......!! Banyak sangat benda nak buat. Sampai tak tahu nak mulakan yang mana satu dulu!

Tahulahkan kalau sehari tu, malam jer boleh online. Tu pun dari kul 8.30-11.00 malam jer. Bila jadi macam hari nie, tak tau nak buat apa dulu. Nak edit gambar ker, nak update blog ker, nak buat entry contest ker.. Nak buat entry pemenang pengganti ker?? Ish3!! Poning raso eyhhhh!!!!

So.. untuk entry hari nie.. Chop3!! ASSALAMMUALAIKUMMMMM.. Lupa bagi salam nie. Tulah... Dah cakap dah kan. Banyak sangat benda nak buat, sampai salam sejahtera tu pun lupa nak ucap. Ishhhh.. Korang nie kan!!

Okeyh... Saya tau ada antara korang mesti dah baca entry semalam. Kalau tak tahu, meyhlah saya bagi korang tengok-----> SINI!!

Entry di atas adalah rantaian dari entry INI... Bertitik tolak dari seorang pemenang yang tidak memberikan saya butir-butir peribadinya, maka keputusan ini pun terjadi. Saya harap tak akan ada pihak yang mempertikaikan perkara ini. Saya buat untuk kebaikan semua... [baik ker??]

Hadiah yang ada ni pun baik saya bagi kat orang yang ganti pemenang tu. Tapi kalau dia pun tak kontact saya gak, maka secara rasminya jugak....... SAYA MALAS NAK BAGI HADIAH TU. Mungkin hadiah tu akan jadi hadiah untuk acara lain ker. Nasiblah kannnnnn.... Saya dah tak pedulik dah! Malaz nak fikir pasal tu lagi. Bosan tahu???!

Hari ni pulak, kat TNB SEREMBAN ada kempen DERMA DARA DARAH.... Tapi siyesly cakap, sepanjang saya menderma darah, simptoms ORANG LEPAS DERMA DARAH paling teruk saya pernah tengok pun pitam.. Itu pun budak lelaki yang kena. [huh??!]

Yang tadi lagi dasyat. Kebetulan saya baring sebelah akak kerani tu. Dia baru pertama kali menderma darah. Mula-mula tu tengok memang dia rilex habislah. Siap gurau-gurau dengan budak-budak praktikal [termasuk saya]...

Tiba-tiba bila sesi mengambil dara... Opssss!! DARAH okeyh selesai.. Dia secara mengejut tarik tangan dia macam orang kejung pastu mata terbeliak ke atas.. Seram dowh!! Gaya ala-ala orang menurun dengan bunyi macam dia berkeroh sikit. Gelabah kambeng gaklah saya kan. Yerlah~ Saya sebelah dia kot. Buatnye dia menggila, tiba-tiba tarik jarum cucuk kat mata. Hambik ko!! Hilang mata cantik ku~~ Hahahaha

Kesian dia.. Pendekkan cerita, dia akhirnya dikejarkan ke hospital sebab badan dah terlalu lemah dan muka pucat macam KALAU KO TOREH TAK DER DARAH MENGALIR....

OWHHHHHHH!!!! Korang ni!! Lupa lagi dowh~ Nak umumkan pemenang nie. Okeyh2.. Maka pemenang yang menggantikan pemenang sebelum ini adalah--------->
http://kucingitumeowmeow.blogspot.com/
Gojes gitu~ Maka inilah pemenangnya yer.. TAHNIAH SAYANG!!! Nanti kontact akak keyh~ Ngeeeee~

Sampai sini jer. Terima kasih sebab melayan celoteh panjang-panjang saya ini. Korang rasa saya kuat membebel ke tak?? Erk!!!

Selamat Menjamu Mata!!
Penulis Malas Yang Penuh Cinta dan Cita-Cita Itu SAYA.....

2 comments:

Dda Ly said...

hihih biar entry tunggang terbalik..asalkan tuannye x terbalik..:)

meh ke rumah..
~plastic surgery follow up~
keep in touch ye..♥♥♥

Nurul Mazni said...

Dda Ly : tu lah..nasib baik jugak tuan blognye tak tunggang terbalik sekali.. hahaha
okeyh dear.. keep in touch tooo~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...