March 9, 2011

Ini Entry Belum Sempat Naik, Kuda Dah Lari Dulu=Quick Entry!

Quick Entry!!!

Hari tu saya ada cakap nak tukar pemenang sekiranya sorang pemenang tu tak kontact-kontact saya kan??
Tapi korang sedar tak saya dah terlajak hari??

Saya cakap kalau sampai 7hb Mac 2011 dia tak kontact, saya akan tukar serta merta. Berita baiknya.. Dia tak kontact saya langsung. Saya pun dah malas nak cari dia. Lagi pun dia yang menang bukan saya!

Jadi berita baiknya untuk korang, esok saya akan umumkan seorang peserta yang akan menggantikan tempat pemenang tersebut. Maaf juga sebab lambat umum.. Buzy 2-3 hari nie! Hehehehe

Kalau nak tahu siapa, kenalah check esok. Tunggguuuuu........

Hadiah misteri menanti pemenang pengganti.. Hik3...!!! [rasenya dah tak misteri dah lah.....]




Jom tekan HEARTBEAT saya..
Sebab saya nak KAHWIN CEPAT! 
hik3!!

Penulis Malas Yang Penuh Cinta dan Cita-Cita itu SAYA.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...