June 20, 2010

Contest Mata Menawan

Moshi2!! 
SELAMAT PETANG!!
Juz now baru kena jemput dengan Cik Numeeqah untuk join kontest..

Kontest yang diberi nama Contest Mata Menawan tu ditaja oleyh
Cik Nur Fatin Fatihah yang bermata bulat!! [i love dolly eyes]


SYARAT-SYARAT PERYERTAAN [Silalah Click]

Gambar mata saya yang menawan.. Huh! Menawan ker??


Gambar ni baru jer ambik tadi...
Sila ignorekan kipas di belakang tu yer~ :]

Edit sikitlah..Juz bloom jer n tambah watermark..that all~ Done!!

N saya nak tag blogger2 dengan mata yang sangat menawan:

-Fieyda Illusion
-Myra Pink
-Myravea

7 comments:

Fieyda said...

kak , mata saya tidak menawann !! HAHAAH . segann nak masuk HAHA

FiRsYa MeLisSa said...

akak tak kira..fieyda kena masuk gak..
heehehe..
mta fieyda cntik jer bagi akak~

pink said...

akk ,mate miraa bukan nye lawa pon mcm akk .hadoii .haha segan na masokkk :P

NuR fAtIn FaTiHaH said...

comel2~
suka mata awk.
thanks sbb join contest fatin ;)

FiRsYa MeLisSa said...

mira: alah!!akak tak kira jugak..mira kena masuk gak~

fatin: thx..sy pun suke mata awak.. :)

Fane Davis said...

wawa...mata cantik..bulat..hehe..kipas tuh tuk tambah effect ka dalam gambar.hehhe...watak sampingan juga tu.hehhe..

FiRsYa MeLisSa said...

fane syg...of courselah mata bulat..takkan segi tiga pulak..tak pernah jumpe lagi nie~
hehehe...
thx tau komen2..nanti kita blz2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...