February 16, 2011

23 FEBRUARI 2011

* Credit to MrsJelitaAlis. Gud Job dear!

Assalamualaikum... Selamat Bertendang.....
Eyh!! Selamat BERTANDANG ke blog saya.. Hahahaha!! *suke usik korang~ nyahahaha...

ATTENTION TO ALL THOSE GURLS THAT HAVE JOIN MY FIRST BABY CONTEST- GADIS SHAWL MENAWAN. - Sila baca setiap patah perkataan dalam entry ni pastu kira berapa patah ayat lagi untuk cukupkan seribu perkataan. Okeyh?? Ngeee~ Dah tentu bukan! Tak der keje korang nak mengira pulak. Tapi kalau rajin, silakanlah~

Bagi yang dah join kontest, terima kasih sangat-sangat. Tapi pada yang belum, masih ada masa lagi yang tertinggal untuk korang. Ada lebih kurang 2 hari sajer lagi. Tu pun tak berapa nak cukup 2 hari. Jam, minit, saat belom kira lagi. Uuuuuuuuuu. Tak terkira!

Korang jangan fikir CONTEST GADIS SHAWL MENAWAN ni hanya ditujukan buat mereka-mereka yang cantik, kiut miut, dollyyxious looks *jenuh nak mengeja, or apa-apalah. Yang penting disini adalah TAHAP KEKREATIFAN korang dengan shawl korang. Macam mana korang gayakan dan apa yang korang letak untuk tambah keanggunan shawl korang dan diri korang sendiri secara automotnye nampak menawan! Itulah maksud kontest ini. 

Nak jadi ceritanya, terima kasih sangat-sangat buat mereka yang join. Korang semua macam tengah rancang birthday party saya sebab contest ni dibuat sempena sambutan hari jadi saya pada 19 Februari ini. *Awww. Tetiba rasa bertuah lahir bulan FEBRUARI.  Dan seterusnya, saya akan umumkan tarikh PENGUMUMAN RASMI PEMENANG-PEMENANG CONTEST GADIS SHAWL MENAWAN.

JENG...JENG.. JENG.....

-

--

---


------


-----


>>

TARIKH PENGUMUMAN UNTUK TOP 15: 

21 FEBRUARI 2011

TARIKH PENGUMUMAN TEMPAT PERTAMA- TEMPAT KE 3 DAN 2 HADIAH SAGUHATI:

23 FEBRUARI 2011

Diharapkan semua peserta dapat bersabar sehingga tarikh 23 Februari itu tiba. Jangan risau, hadiah MISTERI benar-benar menanti anda. Dan bila sampai rumah korang, sure jerit tak ingat dunia punya.. Okelah semua. Ini sahaja untuk hari ini. Salam sayang dan salam ukhuwah. Sayang korang!! *ayat ambik hati~


P/s: Biler si dia nak reply mesej nie. Tau lah buzy sangat kan.. Huhuhuhu.. Cedih!
Haaa!! Lupa satu lagi benda penting nie. Saya akan update peserta kontest kali terakhir pada 11.59 malam, 18 februari!!

4 comments:

ainul.zmrs said...

wahh terasa debarannye sis:) huhu

Anonymous said...

weee.....shuke2...i like! haha x sbr

Nurul Mazni Sawal said...

nurul: mmg terase pun debarannya.. hehehe

zoey: saya lagi tak sabar nak umumkan nie~

Nazatul Anuar said...

xsabar nye nk tgk list top 15..
wondering t'pilih kah? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...