February 17, 2011

Zulhuzaimi Bagi Number Phone Dia

*credit to uncle google

Salam readers!! Ni apahal tutup-tutup muka pulak nie kan?? Hehehee.. Tak tau nak start dari mana. Rasa macam malu sangat-sangat. Tapi perasaan nak cerita tu membuak-buak. Macam muntah nak keluar dari tekak! [ko tak der contoh lain nak bagi ker???!!!] Hahahaha~~

Sebenarnye.... Sebenarnye kan.. Kan... Kan... Aishhh!!! Cam ner nak mula citer nie? Awal-awal citer dah tergagap-gagap nak bagitau?? Padahal tak gagap pown.

Baiklah.. Saya citer...saya citer nie...

Apa PERASAAN korang kalau suka seseorang?? Korang malu-malu tak?? Walaupun hanya tengok nama dia pown dah buat korang tersipu-sipu?? Atau pun dengan hanya melihat gambarnya sahaja dah buat korang tersenyum lebar?? Paling tidak pun bila ada orang lain menyebut nama dia dan menujukan nama tersebot kat korang, dah buat muka korang merah padam???

Haisssshhh!! Naperlah perasaan macam ni melanda diri saya??? Korang pernah rasa tak seseorang yang korang suka akan jadi SOULMATE korang?? Kenapa bila dengan dia, perasaan saya lain macam?
TOO MUCH QUESTION ON MY HEAD. AND DAMN IT!
I CANT ANSWER ANY ONE OF IT!!

Tak tau nak jawab dan tak tau nak tanya ape lagi. Sebab yang pasti soalan tu hanya dok dalam kepala otak ni jer.. Sekarang memang dalam proses berkenalan dengan si dia. Tapi kadang-kadang terlintas gak dalam hati, "dia nak ke berkenalan dengan saya?". 

Saya rasa macam satu kebetulan pulak bila sebaris nama yang saya suka tengok ketika menguruskan fail pekerja di pejabat, merupakan dia yang saya gelar "ZULHUZAIMI" kerana iras wajahnya seperti pelakon tersohor tersebot. Wahhh!!! 

Walau apa sekali pown, saya serahkan semuanya pada Yang Esa kerana DIA juga yang mengetahui segala apa yang tidak KITA, hambanya tahu. 



P/s: Tertipu sebab tajuk entry ker?? Maaf semua. Tapi betollah kan?? Adik kembar zulhuzaimy yang bagi... Ngeee~~~Owh3...Ayat entry kali ni macam sedih pulak kan?? Korang jangan nangis pulak baca entry nie. Hahaha~~ Sajer nak citer dengan korang. Dan untuk pengetahuan korang, perkenalan dimulakan oleyh SAYA. Adakah satu kesalahan bagi seorang gurl memulakan perkenalan??? [Sila komenkan pendapat korang keyh..]

7 comments:

auni_miyukie said...

pernah rase perasaan tuh..
indah je kan??

Nurul Mazni said...

auni: mmg indah pun.. sangat2 indah.. why2???

Lala Latif said...

xsalah pun...
sbb kdg2 lelaki ni pemalu ok...
tahap lebih teruk dari perempuan...

Nurul Mazni said...

Lala Latif: Ye ker dear?? tapi saya rase dia tak pemalu lah. tak taulah kan. sy pown baru sgt2 kenal dia..

zOeY zAu YaH said...

bagus2..tak slh kalau ppuan yg mulakan lgkah..kita kena usaha kalau suka seseorg.at least kita mencuba.

Zaza said...

perasaan yg indah sesgt2 masa tu kan

Nurul Mazni said...

zOeY zAu YaH: Thz dear.. sy pun rase cm tu. klu khadijah boleyh propose nabi muhammad, kenapa tak sy kan??

Zaza: Memang indah sgt2 yunk.. Urmmm~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...