December 29, 2010

HARIMAU MUDA MALAYSIA

Yaaaa.... Sana sini membicarakan tentang kemenangan HARIMAU MALAYSIA sebagai juara Piala AFF Suzuki~ Memang tak sia-sia 3-0 yang disumbatkan ketika permainan pertama di Bukit Jalil.

Sememangnye kemenangan yang boleh dijangka, dengan agregat yang dibawa, memang sukarlah Indonesia nak kejar. Rasanye memang tercungap jugaklah diorang nak gol banyak tu. Tapi kita memang tak boleh pandang rendah sebab hampir ke masa penghujung, satu gol berjaya lak masuk. Dan kalau korang tengok screenshot ulangan, nampak gayanye gol kedua Indonesia tu macam disumbatkan oleh pemain Malaysia sendiri iaitu Encik Muslim. 

Tapi kite tak leyhlah salahkan dia. Mungkin niatnye untuk menanduk keluar atau apa-apa kemungkinan. Boleh terjadi kan. Yang penting, barisan pemain muda Malaysia dipimpin pulak oleh pak cik K. Rajagobal. Memang superblah!! Lepas ni takkan ada orang yang akan pandang rendah pada pemain-pemain bolasepak Malaysia ag.

Akhir kata, "MALAYSIA, U DESERVE IT!!!!"

4 comments:

Nurulbadiah Lai said...

semalam tgok bola..sampai ilang suara duk terpekik hehe

armand said...

haaa kan menang tu.. da ckp da.. tgk la siapa coach dorg kannnnn
its me! well well well;>

armand said...

haaa kan menang tu.. da ckp da.. tgk la siapa coach dorg kannnnn
its me! well well well;>

Nurul Mazni said...

nurul: yer2. samelah kite. tapi sib baik tak hilang suara cm nurul kene..hehehe

armand: what a perasan guy!
since when u become the coach. ngeeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...