March 5, 2011

CERITA KREATIF AKU PASAL BEN ASHAARI

Ini yang ditunggu-tunggu selama ini.. Setiap kali jer brader ni wat segmen, mesti terlepas. Agaknye kali ni rezeki tapi nak pulak dapat segmen yang memerlukan bersengkang otak. Kenape?? Sebab korang kene kreatif buat ayat barulah terpilih. Hohoooo~~~


Ini dia brader yang saya maksudkan.. Korang jangan kata tak kenal yer. Dah banyak segmen yang dia buat, budak-budak baru wat blog yang join. So, saya ni kira yang terlibat nak join segmen yang dia buat. Walaupun bukan budak baru. Ahakz!!

Header dah letak???  SUDAHHHHHH!!

Cerita: Satu hari saya jalan-jalan. Dalam perjalanan tu, saya jumpe banyak orang. Tapi ada sorang ni pakai suit warna putih, hensem sangat. Berkumis, kulit putih melepak, mata kecik-kecik.. Aish! Biler saya senyum, dia pandang-pandang bawah. Kenapa? Saya lupa tutup zip seluar ker? Tapi saya pakai kain. Saya nampak dia tulis sesuatu.. Saya pandang betul-betul. 
BEN ASHAARI.... Dia tulis di atas kertas putih dan buat bentuk kapal terbang dan halakan ke saya. Saya bukak kertas terbang tu.. Nampak link blog. Tiba-tiba saya terjaga dari tido yang lena. Terus on9 laptop dan taip link tersebut. Sesungguhnya itulah orang yang saya nampak dalam mimpi tu..... DIALAH BEN ASHAARI..... [cerita nak ala-ala fairytale jer..jangan muntah yer abg ben..]


Haaaaa.. Tipu punyer cerita tapi sebab nak kreatif kan.. Ikutkan kenal brader ni sebab ade blogger lain nak brader ni view blog dia. Dari situlah kenal brader BEN... Kalau korang pun nak join, cepat-cepat buat entry. Sebab tarikh tutup tengah malam nie. Bubye~~

P/s: Dah lama nak join segmen Brader Ben. tapi selalu terlepas. Kali ni tak nak terlepas lagi lah~

35 comments:

Anonymous said...

kreatif..link kapal terbang..wee2

Salam singgah dri blog EN.BA =)

Prince said...

"nice entry... :)
jom ktahui plbagai info mngnai dunia n akhirat di blog prince.... :)"

prince datang dari blog bro ben..:)

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

Singgah sini. Kreatifnya.. =)

Jemput datang:
CERITA KREATIF AKU PASAL BEN ASHAARI

Prince said...

tahniah tau...

Anonymous said...

tahniah tersenarai !! ;)
jeles toll...

Unknown said...

nice entri...

rosmina samin said...

Hye singgah dri blog BA congratzz terlist ^^

~..Lesung Batu..~ said...

salam kenal,, datang dari blog BA..=)

Wan Gerrard said...

tahniah dapat top 12 Ben pilih ^_^

LIVERPOOL vs Man Utd

amniey91 said...

nice entri ye...slamat mnaip...hehe...cik Am follow...

Chekgu Azrine said...

kelakardan kreatif gak ye..tahniah dik sebab dpt masuk bloglist abang ben!!

Mama Kembar Tiga said...

Congrats sbb terpilih dalam top 12!

aliarosli said...

tahniah menang
tak sempat nak join
em,dari BA

Naz Al Yahya said...

tahniah dear, terpilih..

Nurul Mazni Sawal said...

♥ Ana Joe ♥: thx dear dtg.. nanti sy dtg blog awak yer~~

Nurul Mazni Sawal said...

apisv2: thx apis.. nanti sy dtg yer~ hehehe

Nurul Mazni Sawal said...

Novelgurl: mule2 tak terfkir pun pasal link kapal terbang. tah naper tiba2 nak wat citer ala2 fairytale.. tak sangka terplih.. thx dtg blog~

Nurul Mazni Sawal said...

pRiNCe: hehehe.. thx so much~ nanti sy dtg blog awk yer~

Nurul Mazni Sawal said...

нαηιмQαtяυηηα∂α: biasa2 jer yunk.. nanti sy dtg tengok blog awak..

Nurul Mazni Sawal said...

iLa VaNiLLa: thx dear.. jgn jeles.. nanti cuba wat lagi best dari sy keyh?

Nurul Mazni Sawal said...

Warna Warni Kehidupan: terima kasih...

Nurul Mazni Sawal said...

~...AmALinA....~: salam perkenalan gak..

Nurul Mazni Sawal said...

rosmina samin: terima kasih.. hehee. tak sangka terlist~ ngee

Nurul Mazni Sawal said...

Wan Gerrard: thanks.. segan sudah nie~ tak sangka~

Nurul Mazni Sawal said...

amniey91: thx dear.. nanti sy dtg jln2 blog awak yer~

Nurul Mazni Sawal said...

Chekgu Azrine: kelakar ker?? hehehe.. thx~ alhamdulillah~

Nurul Mazni Sawal said...

Mama Kembar 3: alhamdulillah.. terima kasih~

Nurul Mazni Sawal said...

bun: tak menang paper pun.. juz terpilih jer.. thx to abg ben.. hehehe

Nurul Mazni Sawal said...

Syarifah Nornazrah Al Yahya: tahniah pade kamu juga.. thx~~

mrsazrul said...

congrate k..gud job.. come terjah my blog k..
http://inikehidupanku.blogspot.com/2011/03/cerita-kreatif-aku-pasal-ben-ashaari.html

mas saari said...

memang kreatif!
tahniah kerana terpilih masuk bloglist abg ben..

jom join contest saya!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/contest-makan-paling-comot.html

Kelab Kembar Malaysia said...

Tahniah yer! Tersenarai! Mimpi jadi kenyataan!

Nurul Mazni Sawal said...

mrsazrul: insya allah.. nanti sy dtg.. thx~

Nurul Mazni Sawal said...

mas.saari : hehehe..biasa jer sis~ oke. nanti sy tngok kontest tu yer~

Nurul Mazni Sawal said...

Huszaini: alhamdulillah.. heheheh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...