January 21, 2015

Mukadimah tahun 2015



Assalammualaikum...

Rasanya dah lama tak menaip apa-apa di blog. Ya. Memang lama. Tersangat lama. Rasa macam dah berkarat skill menulis ku ini.

Baiklah. Aku tanya apa khabar semuaaaaaa????? 

Hehehe.. Alhamdulillah terutama sekali maz nak bersyukur ke hadrat Illahi sebab akhirnya penat lelah selama 3 tahun menimba ilmu sudah pun berakhir. I'm unofficially graduated! So sekarang menanti tarikh konvo bulan Mei ini. Tapi sebelum tu..... let me tell you guys something.

Maz tahu ramai yang mungkin kecewa. Maz tahu ramai yang mencari. Tapi ini memang keputusan nekad maz. Kalau ikutkan hati, memang maz rindu. Yes I miss to do it again. Tapi biarlah yang berlalu biarkan berlalu (cehhhhh) 

Apa maksud maz ni sebenarnya? Baiklah.. Untuk pengetahuan maz dah tak lagi buat tutorial mekap di youtube. That's it! Memang ramai yang request especially sebab maz masih post gambar-gambar mekap. Tapi the best way yang maz boleh buat hanyalah............ bagitau produk apa maz pakai. Untuk buat tutorial video i'm really sorry. Maz dah xbuat.

Kenapa? Biar hanya maz yang tahu sebabnya. Maz nak ucapkan terima kasih pada yang pernah tengok tutorial maz dulu di youtube. 

Insha Allah, sekarang ni fokus maz hanya pada business maz dan juga kalau berkesempatan maz akan buat semula review barang-barang mekap dan juga product yang maz beli online. 

untuk yang nak follow maz di instagram boleh search ig maz : @maznisawal



Ini adalah ig personal dan juga business maz. Ada yang kata sebaiknya asingkan ig business dan personal. Tapi bagi maz xsalah. Yang penting tau caranya so okay jer.

So korang nak maz review product apa? Mekap, skincare, gadjet, makanan kesihatan? anything u wanna know please bagitau maz. Maz akan review kan untuk anda. Btw, its not paid review lah. Ikhlas dari hati. hehehe

2 comments:

Syira Lokman said...

review fesyen tercantik abad ini..hehheeh

Nurul Mazni Sawal said...

hahahha... okeyh jugak tu. next entry boleh jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...