June 30, 2014

Cerita Baru di Little Love Always



Assalammualaikum...

Alhamdulillah. Dapat jugak berjumpa Ramadhan tahun ni. Walaupun sedikit terlewat nak ucapkan. Still maz nak ucapkan Salam Ramadhan buat semua muslimin dan muslimat. Alhamdulillah jugak hari ni dah hari ke dua kita berpuasa. Haaaaa.. Ada lagi tak yang puasa yang yok? Pagi-pagi bukak periuk. 

Hopefully tak der. Kita semua dah besar. Tahu nak bezakan yang mana dosa, yang mana pahala. gituw!

Disebabkan dah lamaaaaaaaaa sangat maz tak update. Diz time maz nak bagitau banyak benda. Antaranya:

1. Radiance Signature

- Maz adalah stokis berdaftar Radiance Signature dengan member id RSS0023. Boleh check di laman web www.radiancesignature.com. Alhamdulillah setakat ni maz masih menjual lagi. Jadi jangan ragu membeli dengan maz. Cuma satu maz nak pesan, kalau untuks sebarang urusan jual beli, sila whatsapp atau msg sahaja maz. Panggilan tidak dibenarkan. Sebab ada time tu, customer call time maz tengah tidur. Dan itu sangat tidak bagus yaaa.. Kemudiannya untuk yang nak bank in, sebaiknya bank in petang atau malam so that esok paginya maz boleh pos barang. Selalunya begitulah. Kalau ada yang bank in pagi-pagi tapi harapkan maz untuk post tengahari tu memang tak dapat. Sebab since cinta hati tersayang yang uruskan posting, waktu-waktu cam tu dia dah pergi kerja. okay. itu sahaja utk jual beli Radiance Signature

2. Make up tutorial

- Maz dah tak akan buat make up tutorial di Youtube since maz tak der masa untuk buat dah. kalau sesiapa yang cari make up tutorial maz, memang dah tak der di Youtube. Maaf sangat-sangat. Di blog pun maz mungkin akan delete post make up dan gantikan dengan yang baru. Insya Allah kalau maz ada masa maz hanya akan buat review product sahaja dan bergambar. Selain dari tu, maz harap tak adalah lagi yang bertanya pasal tutorial make up yer. :)

3. Make Up business..

-Insya Allah lepas raya ni maz akan aktif semula mekap. Sekarang tak boleh sebab maz masih di final year dan nak habiskan semester ni sebaik-baiknya. Jadi yang terbaik utk maz bermula adalah selepas raya. Insya Allah maz akan bagitau pengumumannya selepas raya. Sekarang ni maz dalam proses mengumpul barang-barang mekap since barang mekap yang ada dah expired. Maz tau ada yang masih bertanya maz buat make up ke tak. Insya Allah maz buat lepas raya. Nantikan yer.. 

4. Business Shawl & Glitter head Band untuk raya ni

- Yeay!!! ni berita paling best. hehehe.. Maz akan jual shawl, Lissa Basic Shawl dan juga glitter head band, Rania Glitter Head Band. Harga affordable. Maz sendiri pilih material, jahit tepi dan design glitter head band. Insya Allah ada promosi pada 12 Julai. Jadi sila nantikan promosi keyh. Glitter shawl pun ada n kaler semua cantik-cantik. Cun melecun!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...