January 4, 2012

Cara Market Iklan Di Blog



Jeles.. Jeles.. Jelessssssssssssssssssssssssss bila tengok ade blogger yang boleh jana pendapatan dengan hanya berblog.. Ape rahsia diorang yer?? Ni yang buat maz tertanya.. Mungkin strategi marketing ker.. Tidaklah diketahui... huhuhu

Tak jugak.. Sebenarnye maz tahu.. Cuma nak praktikkan tu malaz sangat.. So tak perlulah nak meroyan kat blog cakap jeles bagai ape semua kan. Sendirik yang PEMALAS! *hambik ko mazni. caps lock terus bagi!

Mungkin ada yang tertanya-tanya, betol ker hanya dengan berblog, para blogger boleh jana pendapatan mereka sendiri di rumah? YER.. Itu jer jawapannya.. Kalau sesiapa yang rajin baca entry-entry dari blogger-blogger yang ade pendapatan ribu-ribu tu lepas tu apply cara mereka,  mesti korang pun sedikit sebanyak dah dapat sikit-sikit pendapatan kan.. At least bolehlah untuk duit poket.. Jadilah tuuuuu.

Antara yang hot sekarang ramai yang guna churp-churp.. Churp-churp ni kalau kena strategi marketingnya memang akan membantu korang dapat duit balik.. Bukan senang tau. Dan bukan semua orang suke-suke nak tekan LINK yang ada..

Ada tu maz tengok macam-macam cara nak orang tekan link.. Maz puji cara sesetengah blogger asalkan tidak keterlaluanlah kan..

Apa-apa pun selamat berjaya bagi yang ada menggunakan NUFFNANG, CHURP-CHURP, GRAPEVINE, ADVERTLET, HEARTBEAT dan bermacam-macam lagi jenis pengiklan.. hihihihi.. cayunk korang!

*maaf jika ada kata-kata yang kasar.. saya budak baik! :)


Jom tekan sini!!








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...