September 23, 2011

Cerai berai BADAN WANITA?

Assalammualaikummm.. Update entry secepat mungkin nie..

Tadi maz copycat, eyh! Salah! Maz copy status ni dari kawan maz.. Memang satu info yang bagus. Terutama kepada KAUM WANITA.. [see the caps lock]


--Peringatan kepada semua !!!!!!!!!!! [KISAH BENAR!! AWAS] Ini adalah sangat menakutkan, serupa 

dengan kes Ms Canny Ong. Pada suatu hari, terdapat seorang wanita yang berhenti di stesen minyak untuk

 mengisi minyak. Setelah selesai memenuhkan tangki minyak selepas membayar menggunakan kad kredit di 

pam dan ingin meninggalkan stesen tersebut, atendan di dalam kedai lantas bercakap menerusi speaker dan 

memberitahu sesuatu yang berlaku dengan kad itu dan meminta wanita itu masuk ke dalam untuk membayar 

tunai. Wanita itu keliru kerana dia telah selesai mengisi minyak dan pembayaran menggunakan kad kredit telah

 diluluskan. Dia menunjukkan isyarat tangan kepada atendan tersebut dan bersiap sedia untuk meninggalkan 

tetapi atendan tersebut sekali lagi menggesa wanita tersebut masuk ke dalam kaunter kedai untuk membayar

 tunai. Dengan perasaan sedikit marah, wanita itu terus masuk ke dalam kedai dan mempertikaikan tindakan 

petugas tersebut dan menuduh dia menipu. Atendan tersebut memberitahu supaya wanita itu bertenang dan 

mendengar dengan teliti Atendan memberitahu ketika wanita tersebut sedang mengisi minyak, dia telah melihat

 seorang lelaki telah masuk ke dlm kereta dan bersembunyi dikerusi belakang . Dengan segera beliau telah

 menghubungi pihak polis. Wanita tersebut terus menjadi takut dan segera melihat pintu keretanya terbuka dan

 lelaki itu telah menyusup keluar dan meninggalkan kereta itu dengan tergesa-gesa. Kes baru-baru ini didapati

 mempunyai kaitan dengan ujian untuk permulaan geng jenayah terbaru dimana memerlukan seseorang untuk

 membawa balik bahagian badan seorang wanita .. Salah satu cara yang mereka lakukan adalah dengan

 merangkak perlahan-lahan dan menyusup masuk ke dalam kereta wanita manakala sasaran utamanya adalah

 stesen minyak atau di kedai runcit pada waktu malam. Kemudian, mereka akan potong kaki / buku lali 

mangsa menculik mereka dan kemudiannya membunuh dan mencerai-beraikan mereka. Kaedah lain adalah

 dengan memaksa wanita itu masuk ke dalam kereta kemudian menculik mereka, Sila sebarkan ini kepada 

wanita lain, orang muda dan tua. Pertama, wanita seharusnya lebih berhati-hati apabila ingin masuk ke dalam 

kereta pada waktu malam. Kedua, Jangan letakkan kereta di tempat sunyi atau terpencil semata-mata ingin 

mendapatkan tempat letak kereta percuma! Ketiga, Jika boleh, elakkan memandu seorang diri pada waktu 

malam! Ini adalah situasi sebenar! Penculikan! Pembunuhan! Putus dan anggota badan dicerai-ceraikan! Ini 

semua berlaku di Malaysia ! Jadikan amalan : 

1. Pastikan kereta berkunci setiap masa walaupun anda meninggalkan kereta sebentar. 

2. Periksa sekeliling kereta sebelum masuk ke dalam kereta. 

3. Sentiasa peka terhadap sebarang tanda-tanda pelik dari persekitaran anda dan individu lain di dalam sekitar umum, terutama pada waktu malam . 


So, gurls.. Even korang strong gurl ker hape ker, pliz aware lah... hati-hati biler korang drive malam. Even tak pernah kene, JANGAN DAH TERKENA BARU NAK TERHEGEH-HEGEH.. Nan hado dah time tuh!












P/s: Ni manusia ke binatang?? Polik den! Sorilah..copy jer.. So terjadi lah cam nie.. hek3..

4 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

manusia skang dah jadi makin bahaya, huhu~

meaw said...

kalau macam tu nak kena amik kelas taekwando ni,hehehehe.....supaya dpat memepertahankan diri,haha

Nurul Mazni said...

pink velvet: betol tu.. takut wooo

Nurul Mazni said...

@meaw: perlu2.. ambik jgn tak ambik meaw.. utk mempertahankan diriiiii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...