August 8, 2011

Header baru tapi tak mampu gerak-gerak cam korang punyaaaaa

Assalammualaikum... Sementara nak menunggu berbuka nie, maz edit-edit gambar sket sambil dengar lagu.. Apa?? Masak? Takkkkk.. maz tak masak sebab keluarga maz memang suke beli kat bazar. **Motipnye sebenarnya nak gtau korang yang maz tak reti masak kannnnnnn. Kantoiiii!

Maz sekarang ni agak kurang jalan-jalan kat blog orang. Cuma biler dah berjalan tu, tiba-tiba terasa jeles sekejap. Tengok header orang semua cantik-cantik. Maz nak jugak header cam tu.. Gerak-gerak tergetik-getik cam tu kan.. Nak jugaaaaakkkkkkkkkk!!!

Tapi tau.. Memang tak mampu sebab duit pun tak der. Lainlah kalau tiba-tiba ada yang sudi sponsor flash header tu kan. Memang PADANG BOLA BUKIT JALIL pun maz tadahkan.. Geram gak tengok sampai terteguk air liur sendiri. Hanya mampu melihat dan terus melihat sambil dalam hati kata " bila aku nak dapat gini??"

Header yang sekarang ni pun berkat menggodek-godek photoshop. Tu pun sebab ade yang sudi mengajar. Tak dapat nak link nama blogger. Nanti maz link kan keyh.

So, akhir kata, nikmatilah header baru maz yang tak mampu nak bergerak tu.. Kot tiba-tiba mata maz tenung korang tu, sahlah korang mengalami halusinasi yang terok. Cepat-cepat pergi jumpa doktor lepas tu yer.

*perlu ker frust sampai cam nie sekali??




Selamat berbuka kawan-kawan. Menu hari ni apa?? Muaaaahhhhhhhh!!!

2 comments:

PinKy MoMMa said...

tak pe yang..akak nyer pun tak gerak huhu..tak dok saper nak sponsor ngehhh ;)

yg ni pun dah ok kan..

Nurul Mazni said...

PonKy MoMMa..tapi maz nak gerak2 punyer.. hehehehe.. tak per.. tak der org nk sponsor pun tak per.. belajar sndiri. konpem tak bergerak2.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...