August 20, 2011

Bosan Menunggu Update Entry Baik Punyer Dululah

Bosannya menunggu. Dari pagi tadi mengemas barang-barang untuk bawak balik kampung. Kononnya ayah balik kerja pukul 11pagi tadi. Tapiiiiiiiiiiiiiii.. Ni dah pun pukul 2.50.. Ayah tak sampai-sampai rumah lagi.

Tapi tu tak jadi masalah. Sebab maz nak kongsi satu benda dengan korang. Maz tak taulah pada mata korang benda ni nampak real atau tak. Pada maz... urmmmmmm..... Boleh tahanlah. Tapi sampai kat kawan-kawan facebook maz yang ada on the way nak jadi doktor, memang tak leyh jadi hapelah. Dia lebih tahu dari maz. Huhuhu.. So, amende maz cakap nie? 

Kalau korang perasan, kat sidebar tepi ni ada page blog maz kan untuk korang like. Apa yang menariknya, maz akan update setiap gambar di situ dan juga entry. Tak taulah ada yang perasan. Tapi maz ade upload satu [rasenye lebih] gambar baru disitu. 

So, meyh kite usha dulu. Korang pun mesti dah keliru dah kan? 









Tengok baik-baik tau
















----------------------------------------------------------------------------








Korang rasa sakit ker?? Yang atas tu tangan maz dan yang bawah ni adik maz. 

Jangan risau dan jangan nak kari ngeri cepat sangat lah. Sebab ini cumalah make up kesan khas. Selain dari mekap mencantikkan orang, ada juga cabang make up yang macam nie. Ia dinamakan mekap kesan khas. Yang maz baru praktik nie adalah mekap untuk luka kecik jer.

Tapi jangan terkejut kalau sebenarnya kite boleh belajar mekap ni cuma di YOUTUBE jer. Tapi maz, maz tak refer youtube pun. Main bedal jer. Hehehehe [tak baik bangga diri. Tuhan marah] Tu pun ada yang percaya dan siap mintak maz cepat-cepat pergi klinik. Up coming maz akan update satu lagi entry pasal luke yang fresh dari oven. 

*Maksudnye luka yang baru jadi. Bukan luka keluar dari oven. Adoooiiiiiii.... 

So, do support my carrier now. Dan kalau korang ada sebarang tempahan mekap, untuk photoshoot sahaja, maz hanya ambik sekitar Kuala Lumpur. Manakala untuk kenduri kahwin atau tunang maz hanya ambik sekitar Kuala Lumpur, Selangor dan Negeri Sembilan sahaja. Kalau korang berminat, boleh LIKE page maz dan wall post sahaja disitu. Maz akan cuba PRIVATE MESSAGE korang. Atau kalau nak lagi senang, email sahaja maz di nurulmaznisawal@yahoo.com.

Itu jerlah. Assalammualaikummmmm





P/s: Ada yang cakap mekap ni bukan kes melecur tapi kes terbakar tahap ketiga. Hoh?!!! Ye ker?

1 comment:

En Hazwan & Cik Syazz said...

adoi ngerilah maz, yang kat tangan adik tu paling ngeri wuuuwuuu.okey maz, u done a good job:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...