August 19, 2011

Akhirnya dia bertemu Sinar Di dalam Hidupnya

Salam semua.. Mula-mula sekali maz nak panjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi.. Alhamdulillah. Kalau betullah apa yang maz baca nie, maka termakbul lah doa-doa orang yang sentiasa mendoakan permata hati rakyat malaysia ini untuk bertudung litup..

Walaupun maz adalah peminat tegar beliau, tapi maz tak pernah setuju cara beliau bertudung. Bak kata adik maz "makin banyak rambut dia yang keluar kak". Maz cuma mampu terdiam. Tapi kalau betullah, maz bersyukur sangat. Moga selepas ini rezeki beliau semakin bertambah. Aminnnnnnnn

Saper yang maz maksudkan yer?? Maz rasa dengan frasa "permata hati rakyat malaysia" pun korang dah boleyh faham. Tapi maz tetap nak tunjuk gambar dia.. Dia yang maz minati suaranya dari maz kecil sampai sekarang. Tak pernah luntur pun.. Dia tetap nombor satu walaupun ramai yang nak jadi macam dia.


Maaf, maz tak der gambar baru kak siti. Jadi ini jer yang maz dapat jumpe. Kalau korang nak tengok gaya baru siti, meyh check sini : Ben Ashaari.... Maz pun tengok kat blog abg ben sebenarnye.. Terkejot yang amat tahu. Sebab maz pernah jumpe kak siti. Tapi dia masih dengan gaya tudung sangkut tu..

Kita doakan kak siti kekal dengan gayanya yang sekarang nie ya. Dan juga jangan lupa doakan kak siti dapat zuriat cepat-cepat. Tak sabar nak tengok kak siti pregnant pulak. Mesti comel cam kak siti gak..







Ps/s: Maz tak heran kalau korang nak cakap "alah... dia bergaya cam tu sebab bulan ramadhan jer". Sebab yang penting Siti dah cuba yang terbaik. Doakan aje yang terbaik. Tu lebih baik dari mengata dan mengumpat yang bukan-bukan. Buhbyeeeee!!!

2 comments:

En Hazwan & Cik Syazz said...

sama-samalah kita doakan yang terbaik untuk kak siti yang comel ni:)

Nurul Mazni said...

Syazz: yer betol2.. kite doakan yang terbaik lah utk mereka.. amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...