May 30, 2011

Review On The Week: Maskara Maybelline Super Gojes!

Assalammualaikum....

Firstly nak mintak maaf pada teman-teman facebook dan juga blogger sendiri.. Maz dah post status pasal nak review satu maskara best yang maz beli minggu lepas.. Dah lama post, dan dah ramai yang tanye mengenai maskara tu. Tapi maz tak bagitahu lagi apa yang maz beli sebab nak review kat blog.

Tapi memang tak sempat. Dengan kenduri kahwin kezen di KAMPUNG BARU, KUALA LUMPUR dan juga di Dewan Dato' Keramat untuk majlis resepsi, maz langsung tak sempat nak buat review maskara tu.

So, maz tunjukkan kat korang maskara baru tu sekaranggggggg!!!! [harap-harap dapat puaskan hati semua.. hehehe]





Produk: Long Extreme Stiletto

Pengeluar: Maybelline New York

Terbaik: Memanjangkan bulu mata, tidak bergumpal, berus yang best sebab coat all ur lashes from bottom to the top, licin dan cepat kering after sapu. Maksudnye takkan menyebabkan comot bawah mata. Waterproof!

Kureng: No volume.. Cuma memanjangkan bulu mata sahaja.

Konklusi: Korang memang patut cuba produk nie. Maz dah cuba macam-macam jenis maskara maybelline, dan ini adalah salah satu yang terbaik selain maskara Volum Express dan Mag Num Volum Express. Tinggal tak cuba Maskara Pelebat Filem tu jer dan yang vibreto tu. So, cuba lah yer!! Muaaahhh33!!

2 comments:

Anonymous said...

mmg tgh carik yg x bergumpal..hehe..volume express tu skang saya dh rasa cam x selesa sbb bila pakai serpihan dia selalu masuk dlm mata..yg ni bape harga?

Nurul Mazni Sawal said...

@Zoey Zau Yah: yang ni tak silap hari tu, rm30+.. tapi ade discount.. beli kat watson.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...