April 9, 2011

Terima Kasih Adik Sayang

Assalammualaikum semua!!!

Kompem ada yang pening tengok saya asyik tukar header. Kejap tadi, saya ada tukar header lain. Tapi ada sedikit kesilapan yang membuatkan saya tukar kembali header baru kepada yang lama.

Tapi header tu bukan saya yang buat. Ianya adalah hasil kerja kawan aka adik chumel saya di facebook. Katanye kerana terlampau malas nak study, keje lain jadi rajin. Tu yang dia buat header untuk saya.

Ikutkan memang nak letak lama sikit. Tapi, ada kesilapan pada tagline dan saiz jugak sedikit kecik. Saya ni jenis tak pandai nak edit saiz kat header tu supaya jadi kecik sama dengan header yang saya nak letak. Sure kene godek-godek HTML kan?? Aish!! Tak reti [jangan wat naya. Satgi habis lari setting blog]

Serahkan pada yang pakar. Itu jer saya pandai buat. hehehehehe...

So, inilah header blog tersebut. Thanks again!!

*copyrite reserve keyh.


Thanks to my lovely Nurul Jannah. Nak add?? Juz click nama dia.



Penulis Malas Yang Penuh Cinta dan Cita-cita Itu SAYAAAAA......!!!


P/s: Tagline lain.. Hehehehehe.. Tapi gambar, ade comel jugak. Hehehehe.. Kalau background pink, lagi suke!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...