April 28, 2011

HafizZainal: Kontest Senyuman Mahal

Assalammualaikum!!!!

Dah lama saya tak join kontest. Kebetulan biler check di shoutbox, adik NUUMEQAH telah dengan rela hatinya menjempot saya untuk join satu kontest BERHARGA... Wahhh.. Kenapa pulak kate BERHARGA kan??

Sebab nama kontest pun SENYUMAN MAHAL.. tu yang kata berharga tu.. Hehehehe

Kontest dianjurkan oleh HAFIZ ZAINAL [alah.. yang kalau senyum nampak lesong batu tu! eyh!! lesong pipit]
Kalau korang tak tau, ape kate tekan jer kat nama dia. Cuba rajin-rajinkan sikit jemari korang tu.

Untuk sebarang syarat-syarat atau apa-apa keraguan, korang leyh terus ke direct link Hafiz Zainal keyh..

Jadi.... gambar apa yang nak guna nie yer.. Meyh kite selongkar-selongkar jap..




Yang ni oke kot.. Kenape gambar nie yer?? Tak der reason yang hebat cam orang lain. Cuma saya suke sebab banyak peristiwa yang berlaku sebelum saya melibatkan diri dalam bidang mekap. Dan sehingga kini, saya belum dapat bayar lagi jasa-jasa orang tersebut. Cuma melaluit tutorial mekap, inilah 'bayaran' saya buat mereka... [ayat sedih an3??]

Owh.. Kene tag 3 orang yer?? Saya tag kawan-kawan mekap saya.... Hehehehee





Okeyh done!! yang lain-lain.. Jom join sekali.. Kat SINI!!!


P/S: Senyuman pun ada mahal tak mahal kan?? Cer citer, cer citer....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...