March 5, 2011

Yahoo Ade Penunggu!!!

Tajuk entry macam nak kasi takut jer kan. Tapi kalau tak selidik memang tak tahu lah

Tadi jalan-jalan kat blog si meaw-meaw ini.. Nama link blog best tau. Tak taulah dah baper banyak ribu riban kali keyboard latop dia meletop sebab nak menaip entry kat follower dan silent readers dia.. Heheheh~

Disebkan cik adik manis tersebot sudah pun membuat entry ini, tapi disebabkan rasa ingin kongsi entry info yang sama, saya pun sangguplah menaip. Tapi dah sah-sah bukan copycat sebab cer korang check, ada ker sekuman zarah ayat dia yang sama dengan saya? Huh!! Tak derlah tu! Hahahaha~~

Kalau dah tak der, tak payah carilah. SAH-SAH SAYA BUKAN KUCING KOPI @ COPYCAT!

Dengar ceritanya YAHOO ada hantu?? Ye ker?? Meyh sini, meyh sini nak tunjuk

Sebelum tu... Korang kena lah buat nie dlu:

1. Pastikan korang sorang-sorang jer dalam bilik.
2. Tutup semua sumber lampu bilik korang
3. Selubung dengan selimut.
4. Naikkan volume pc sampai 100%!!
5. NAK LAGI BEST PAKAI SPEAKER TAMBAHAN! MELETOP KO!!

Dah siap buat semua tu.. Baru boleh scroll sampai bawah...

>


>



>


>


>


>

>>>>>>



........


Tekan jer gambar, sebab terus ke YAHOO.. Tak payah korang nak susah-susah bukak window baru, taip YAHOO... Saya dah mudahkan untuk korang.

SELAMAT MENCUBA.... LARIIIIII!!!


P/s: Memang sengal benda alah nie.. Tak pasal-pasal dari tutup pintu, saya pergi bukak pintu. Sah author Little Love Always PENAKOT!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...