March 7, 2011

AKU TETAP AKU: MOHDSUKURIBRAHIM

Hai!!!

Entry ni sajer-sajer jer sebagai nak memperkenalkan salah seorang blogger yang bagi saya seorang yang kuat semangat dan insan yang tidak mudah putus asa walaupun dia kekurangan dari segi fizikal.

Siapakah dia yer?? Sebelum tu BRO BEN ASHAARI sudah pun post entry mengenai beliau ini. Dan kerana menyahut seruan bro Ben, saya cubalah menghasilkan apa yang terdaya.

Mohd Sukur Ibrahim.. Mulanya tak tangkap jugak. Saper dia ni kan. Tapi bila tengok vlog yang beliau hasilkan untuk BLOGGER OTAI @ BEN ASHAARI tersebut, baru ingat. Pernah tengok beliau ni keluar satu rancangan di TV3. Kalau tak silap.

Masa tengok rancangan tu, saya sangat-sangat mengagumi ketabahan dan semangat yang beliau tonjolkan. Jujur cakap, suke tengok beliau yang pada pendapat saya sendiri: comel orangnya! Hehehehe~ Ini betul yer! Bukan komen nak kasi up traffik okeyh!

Kalau nak tahu lebih lanjut siapakah dia... Juz tekan pada gambar di bawah:


Terima kasih pada yang view.. Sokonglah dia sepertimana korang menyokong blogger-blogger lain gak. Muaaaahhhh~~

Penulis Malas Yang Penuh Cinta dan Cita-Cita itu SAYA....

8 comments:

Huszaini said...

Kagum dengan Sukur nih!

Lulu caldina said...

whoaa cantik header tu

Mohd Sukur Ibrahim said...

"Jujur cakap, suke tengok beliau yang pada pendapat saya sendiri: comel orangnya! Hehehehe~ Ini betul yer! Bukan komen nak kasi up traffik okeyh!"

saya tahu anda jujur dalam mengatakan sy comel..hehe
tq tau!

zOeY zAu YaH said...

eh saya selalu baca pasal dia kt majalah..dia mmg ptt dijadikan contoh.kekurangan bkn halangan untuk ykn diri dn berjaya.

Nurul Mazni said...

Huszaini: betol tu!! saya pun kagum dengan dia.

Nurul Mazni said...

Lulu caldina: wahhhh!! lulu caldina was here!! thx~ biasa2 je.. banyak lagi yg lagi cntik headernya dari sy.

Nurul Mazni said...

Mohd Sukur Ibrahim: terima kasih kerana mengiktiraf kejujuran sy.. hehehe.. siyes mmg jujur mengatakan anda comel.. nanti wat vlog ag keyh~ hehehe

Nurul Mazni said...

zOeY zAu YaH: betul tu zoey! sedangkan kite yg ckup sifat ni pun nak bising2 tak itulah, tak inilah.. BELIAU yang kekurangan pun cukup tabah menghadapi hari2 beliau.. mmg patut dijadikan contoh kepada blogger2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...