January 5, 2011

TNB SEREMBAN

Selamat Petang dan selamat menidurkan diri. 
Before saya nak say gud nite kat korang, saya ada benda nak share kat sini. Tapi entry ni sepatutnye kuar pada hari Isnin (3 Januari 2011) dan bukannya hari nie. 
Tapi... disebabkan culture work shock sket *(suke-suki jer wat ayat sendiri!), so memang tak dapat nak update hari tu. Tangguh punya tangguh, hari ni baru dapat sempurnakan hajat yang tertunda. Psssttt... Kalau hajat yang ag satu tu jangan tangguh-tangguh. Nanti kene sakit, naya korang! hahahhaha~~

Sebelom tu, nah ambik sebiji gambar first day saya pergi praktikal. Peram dah lama giler. Leyh jadi ikan pekasam dah!

*Muke ala-ala minah suci di pagi hari. Kul 6 pagi kot dah siap~

Saya pelajar praktikal dari kolej unikop, Gombak, mengambil kursus Diploma Pengurusan Pejabat dan Teknologi (OM114) tahun akhir, melaporkan diri di TNB SEREMBAN.

Yes! Tepat sekali. Saya sekarang sedang praktikal di  TNB SEREMBAN. So bermakna saya duduk di rumah nenek saya di Negeri Sembilan dan bukannya di KL. *owh!! i miss kl so much~

Kat situ, semua orang sangat baik. Rasa macam dimanjakan... Ada akak, ada mak cik-mak cik.. Memang diorang baik-baik n ramah sangat-sangat. Dan untung sangat-sangat coz kawan-kawan praktikal pun sempoi gile!

Hari ni, hari ketiga praktikal. Belom pun cukup seminggu. Meja pun tak der ag. Sib baik bagi kerusi. Kalau tak memang patah kaki dah lah. Ngeee~

Harapan saya selepas seminggu praktikal:
1. Dapat meja sendiri. Haros keyh!
2. Dapat kad swap pintu automatik tu.
3. Dapat jadual tugasan. Tu yang paling penting. Hehehe

Okeylah. Rasanye tu je kot. Maybe after diz memang jaranglah nak update blog. Buzy dan memang tak der masa. Life pun rasa cam dah tak der jer. Huhuhu. Rindu wayang, rindu shopping. Rindu semua lahhhhh~~~

Bubye semua!! gud nite~
waaaaa~~~ Nak balik rumah!!

1 comment:

Anonymous said...


salam nak tnye,,, tnb seremban bagi elaun x? macam mane nak mohon ye??

pls rply me at my email ye... Qila_abuzaini@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...