November 16, 2010

SI GADIS BERNAMA .......

*gambar sekadar tatapan....

Assalamualaikum dan selamat tengahari semua!!!! Korang dah makan dah???
Amacam dengan layout n header baru saya?? cantik tak??? Haaaaaaaaaa... Cantik kan? Saya tahu korang semua nak cakap macam tu. Tapi segannnnnnnnnnnn..... hehehe.. Tak per!!

Entry ni nak promote seorang gadis yang telah me"renovate" blog saya nie. Rasa bertuah betol coz jumpe orang yang betol untuk membetolkan blog saya nie. Sekarang baru rasa betol-betol semangat nak aktif berblog balik! Nama si gadis dalam IC beliau adalah NURUL FARIDAH BINTI RAFID. Number ic-********** tak dok!!!  heheheheehhe

Faridah atau fieyda ada blog nye sendiri. Korang kena tekan link ni kalau nak tau blognye cam ner~ blog dia pun cantik. N terbaru fieyda sedang menganjurkan contest. oke! contest. HAAAA???? CONTEST!!!! yawwww. best nie. Mau buat jugak. So blog link fieyda ialah: Fieyda Illusion

Cantik giler tau header transparent yang si gadis bernama fieyda ini buat. Korang memang menyesal kalau tak mintak dia tolong watkan untuk korang. Memang terbaik dari ladang tau!!!! Dahlah kena dengan citarasa saya. Hihihi!!!! Dan paling best sekali, setiap satu header ditawarkan dengan harga yang affordable sangat-sangat. Setaraf lah dengan hasil kerja dan peluh yang menitik+kekreatifan si gadis.. 

Untuk itu, JOMLAH ORDER BLOG KAT SI GADIS YANG BERNAMA FIEYDA!! LOVE U FIEYDA......


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...