June 20, 2010

Selamat Tinggal SAYANG

SEDIHNYE!!

Esok nak balik KL dah.. Nanti mesti rindu kampung, Mika, on9 dengan kelajuan superb, bebelan nenek..

Tak tau biler dapat balik lagi.. Cuti nak habis dah.. Kolej dah panggil2 dah nie.. Urm..... 

[sebenarnye saya tak mo berenggang dengan wifi kat kampung saya nie... Sebab dengannya baru lah saya boleyh on9 laju-laju...waaaaa :(


Sory lah kalau korang pernah tengok gambar ni banyak kali.

Actually nak update gambar Mika paling terbaru. Tapi TADI tetiba handphone rosak.. Tak leyh detect coverage.. N gambar baru Mika dalam handphone tu pulak.. NAK NANGIS!!

Pandai betul ko... Bila nak cukup setahun ko buat hal... Nasib baik ada warranty lagi.... Waaaaaaaaa!!!

Bubyelah.. Nak nangis nie.. Ada saper-saper nak pujuk????
[ngadelah ko nie mel, nak majuk2 pulak~ko bukan dak kecik-itu korang nk cakap kan???waaaaaaaa!!!!!]

Little Love Always: FIRSYA MELISSA

2 comments:

miss terra~SF~.STYLE.EDUCATED said...

dear..jgn cdey2 tau
i pon cdey dh sbln xjpe fmili kt kg,practcal nya psai la ni

t kte blogwalking ala kure2 sm2 eh

FiRsYa MeLisSa said...

okeyh2..kita tak sdih2 dah..
huhuhu...
baru smpai dari kampung nie..
tadi mak cik ada tanya nk duduk kg seminggu lagi tak jaga mika..
tapi pkir punya pkir, last2 balik gak kl..
Berat hati nk tinggalkan mika n internet..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...