June 22, 2010

SAYANG KORANG!!!

Kalau bley biar satu dunia ni tau betapa saya sayangkan KORANG banyak-banyak....
KORANG yang dah banyak support saya...
KORANG yang tak penat-penat memberi kata semangat pada saya..
KORANG yang banyak membantu saya dalam segala segi...
KORANG yang banyak memberi ilham dan segala-galanya...

KORANG tu adalah follower and blogger yang sudi datang ke blog saya nie..
Minggu nie jer saya tak berapa nak blogwalking...
Maaflah semua yang jadi follower and blogger yg datang..
Yang tinggal jejak kat blog saya.. 
Tapi saya pulak menyepi dari blog KORANG.

Bukan tak mo balaz, bukan tak mo datang, bukan tak mo jenguk langsung..
Tapi biasalah.. Pengguna-pengguna broadband macam saya nie memang sentiasa mengalami keadaan cam nie.
Dapat post entry pun dah kira beruntung rasanye.
Harapan saya KORANG semua bersabarlah yer.
Saya akan cuba membalaz.. Insya ALLAH....

Trimas pada sesiapa yang jadi follower saya hingga angkanya sekarang menjadi 98 orang!!!
Yeah~ Hanya 2 orang sahaja lagi untuk menjadi angka 100~
Saper lah yang bertuah tu yer...???
Saya akan sabar menunggu. Thx banyak-banyak, billion, trillion, zillion apa lagi lion2 sumer lah kat KORANG!!! Tanpa KORANG saperlah saya sebagai blogger kecil-kecilan nie....

SEKALI LAGI, SAYA SAYANG KORANG BANYAK33x!!!!!!!!!

MIKA PUN SYG KORANG!!! HEHEEHE...[pssssttt..pnjam anak mak cik jap]



1 comment:

ZR said...

broadband mmg selalu menguji kesabaran....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...