June 14, 2010

Result Owh Result~!!!

Salam!! Lega!! Hari ni jugak balik KL.. 
Kalau tak, tak mo lah saya duduk lama2 kat kampung. Sebab saya ni hantu internet sket..
Sehari tak dapat on9, resah semacam jer. Ingatkan balik kampung sabtu hari tu, dapatlah settlekan segala tag yang tertangguh. Rupanya tak! 
Ayah balik kampung dia.. Grrr...Geram jer sebab saya nak balik kampung belah mak. Ingat nak wat alasan nak tengok result, tapi ayah dah sungguh2 sangat nak balik sana.. Terpaksalah turutkan. 

Nasib baik sempat jumpa Mika.. Chumel jer dia..Tapi dia agak blur sebab dat time kat rumah orang kahwin. Dia asyik pandang keliling jer.. Memang blur habislah muka Mika dat time..

Sampai2 rumah petang tadi, terus saya on9. Nak tengok result...
Debar?? Tak kot.. Cuma tak sabar nk tau hasilnye lepas berhempas pulas semester lepas.
Bukak website UiTM, student portal, login, mini transcript[kwn2 sy kata tengok kat situ senang] dan.......
ALHAMDULILLAH!!!!
Syukur ke hadrat Ilahi~ Lepas semua paper, walaupun pointer makin menurun setiap sem!
Hampeh sikitlah!! Tapi CGPA still oke..
Itupun dah oke kan?? 
Yang penting semester 5 kena struggle banyak.. tak mo main2 dah[arghhh!!setiap sem pun cakap macam nie]

Okelah..itu jer nak bebel kot..Saya skang ngah cuba nak settlekan blog walking kat blog kawan2 yang dah tinggal jejak kat shout box. Thx sumer sudi dtg!! 
Saya akan balaz walaupun lambat sikit.. Harap maklum yer~hehehe



Photobucket


Little Love Always: FIRSYA MELISSA



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...