June 14, 2010

Award Ke 4!!!

Moshi2 dan selamat petang bloggerist!!
hehehe.. Cepat betul masa berlalu kan?? Dah nak habis dah separuh hari Isnin nie..
Yer..masa itu cepat berlalu. Kalau kita terlambat, sure tak terkejar punya. 
Urmmm... Sebenarnye terkejut campur happy sebab baru semalam buat entry pasal 3 award yg saya dapat, hari ni dapat award lagi Cik Cheqppjoy.. Thx dear!!

Ini award ke 4 yang saya dapat. Rasa macam tak patut dapat award jer saya nie. 
Yerlah...saya baru berjinak2 balik dengan dunia blog.. tapi dah diberi penghargaan macam nie..
Wuuuu...Rasa mau nangis.. Tapi saya kena buat tag ni dlu. Baru lepas tu saya sambung nangis..hehehe


Photobucket

Tag yang saya kena jawab pulak:

1 . Ape kan name belog anda dn kenape anda memilih name itu ?
Little Love Always
coz from little love it will spread in ur heart and become more big and big..hehehe


2 . Apekah Link Belog Anda Sekarang dn Bagaimne boleh timbul idea untok menamakan nyeaa seperti itu ?
nama blog saya pun little love always, so kenalah sama kan..baru senang nak cari.

3 . Apekah Method dlam penulisan anda ?
Tak guna apa2 pun. saya juz berpandu gerak hati. Kalau rsa nak cerita pasal personal,entertainment, hobby or what else, terpulang kat mood jugak.

4 . Pernah terase nak hapuskan belog anda ? Sbbnyeaa ?
Tak pernah terasa macam tu pun. Kalau sekadar tak mo aktif kejap tu adalah. Once dah menulis, saya takkan berhenti coz its one of my ambitions..

5 . Pernah Tak Ahli Keluarge Anda Membace belog anda dan ape kate mereka ?
Pernah. Mak cik saya pernah baca dan dia menyokong saya 100%.. Juz dia pernah soal saya
"Siapa Armand lelaki itu kat saya???", Huh!!!!

6 . Ape perasaan anda apebile org lain mengatakan bahawe anda punyee belog ini burok sedangkan masih ade yg mengatakan belog anda chantek ?
Terpulang...Mereka ada pandangan mereka sendri dan saya menghormatinya disamping tu cuba jugak untuk meningkat mutu penulisan berbanding nak mencantikkan blog tapi penulisan hampeh. Korang??urm..~

7 . Bilekah anda mempunyei belog ?
Sekitar tahun lepas. Dalam awal januari.. Begitulah~

8 . Siapakah Orang Pertame Yang Mengetahui Anda Mempunyai Belog ?
First follower saya. Siapakah???hehehe

9 . Ape perasaan anda apebile orang asyex mengatakan tentang belog anda di sekolah ?
Opsss..sy buat after habis sekolah. So, tak der perasaan macam tu ag..lolz!

10 . 10 Orang Keatas Seterosnyeaa untok di Tag .
10 orang!! Silalah ambik~~Sesiapa pun!!Hehehe

Little Love Always: FIRSYA MELISSA
*award lagi!!yeah~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...