June 7, 2010

First Time DiTAG!!

Woohohoho...Rasa nak gelak macam pak cik Santa Claus pulak..hehehe
Apa2 pun, Assalamualaikum semua!!! Ngeeee...
Happy giler... Sebab....................... INILAH KALI PERTAMA SAYA DI "TAG"!!!
Tag ni datang dari my Lovely Lil Sis, Myra. Thanx muchie2 much!!! Muaxxxx~~ X0x0... :)
Ok, ni lah tag yg saya kena jawab tu.. Best jugak petang2 macam ni jawab tag macam nie..
Agak mencabar gak, sebab saya ni ada komplikasi mengenali diri sendiri. huh???

10 fakta tentang saya

*sy perempuan.. hik3
*sy lahir 19 Februari 1990
*Saya masih belajar lagi. [tunggu result sem 4]
*Saya suke ambik gambar
*Saya suke menyanyi
*Saya kuat marah, tapi cepat cool. yeah!im cool~~
*Saya suke Hyung Nim..Im fall in love with him now...owh2!!
*Saya anak sulung perempuan dalam family
*Saya suke warna pink..pinkie2
*apa lagi nie?? Owh2..Saya tak der bf lagi.. Uiks!!

10 perkara menakutkan saya

*Cicak
*Lipas
*Cik Sopan @ Hantu Pocong..
*Bawah Katil
*Tempat yang sesak
*Komuter
*Kematian
*Accident
*Kena tengking
*Dibenci orang

10 perkataan yang selalu saya sebut

*sudah!!!
*ngeeee~~
*Owh3..
*Lalala...
*nda ada
*Oh My Gosh!
*Kalaulah.....
*What the heck!
*janganlah...
*Poning den~

10 perkara yang amat bernilai

*My parents
*my babe: Princess Alya n My Angels, Nadiah n Akmar
*My lovely gadgets
*Teddy bear saya, Munckin Bubu
*Wallet saya
*Bilik saya..Tempat saya mencurah perasaan
*Komik2 dari GEMPAK STARZ
*Novel Ramlee Awang Murshid
*FAD [no need to noe*sorry]
*MYSELF!!

10 'pertama kali' dalam hidup saya

*1st time bercakap
*1st time berjalan
*1st time nyanyi atas pentas
*1st time masuk skul
*1st time pakai baju baru, kasut baru hasil duit sendiri
*1st time beli hp pakai duit keje sendiri
*1st time tertengok nude boy..Alamak!!![time kecik2lah]
*1st time guna mesin ATM
*1st time jatuh cinta
*1st time pergi Genting Highlands

Nak tag sape eh ? 

*Rossonery [betul ke eja nie??hehe]
* and untuk saper2 yg nak.. ambiklah..jgn malu2..huhuhu..tapi kredit kat sy jgn lupa eyh.lalala~~

Little Love Always: FIRSYA MELISSA
*Kali pertama di tag..yihaaa!!



2 comments:

~cik tiram~ said...

eh..nape takot bwh katil?? hehe..

Nurul Mazni Sawal said...

cik tiram pernah tak tengok cerita hantu, yg hantu muncul dari bawah katil tu??
sebb tu sy takut bawah katil..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...