May 18, 2010

Semangat Membara..!!!

Salam semua blogger n readers too!!!!!
hari ni nak update apa yer???
owh...hari ni kan saya g mines dengan adik saya~~[rsanye bulan ni jer dah 4 kali g Mines tu]
hehehehe...okeyh2...actually hari ni saya pergi pun bersebab..[bukan semua pun bersebab ke mazni???]

ish3!!!sibuklah!!shhhhh.....ngeeeeeee
Hari ni pergi Mines kat Balakong tu sebabbbbbbbbbbbbbbbbbbb nak beli DANCE PAD for PS2!!!
hehehehe...ada mission sebenarnye beli benda tu..
tau sebab apa?????????????
Sebab saya nak kurangkan berat sambil menari.....
macam peribahasa melayu tu, sambil menyelam minum air...[jangan sampai kembung dahlah yer!!]hik333.....

Photobucket
*Dance pad for PS2

tapi memang baguslah dance pad tu...membantu!!! memang berpeluh jugaklah dibuatnyer~~
punyerlah cam gila main benda tu..seronok tau!!korang pun kena dapatkan satu gak..
mana tau lama-lama leh kurangkan berat dan sambil tu bentuk tubuh jadi lagi cantik..tak payah bazir duit beli produk kuruskan badan..ngeeee~~~~ :P

Lepas tu sibuk nak pergi tengok wayang pulak..oke!! citer apa pulak kali nie???
urm....tengok kat skrin.... yg ada pun
1. Belukar
2.IP Man
3. Iron Man 2
4.apa lagi eyh?????[sory..sy lupa!!]
5. Nightmare on Elm Street

owh!!!!!!!!sy tertarik kat citer nightmare tu lepas tengok previewnye hari tu..
tanya adik sy, alah!!!dia tak mo tengok~~
katanya, "kita ni asyik tengok citer 18PL jer".
sy kata balik, "kalau ko tak kisah, kita tengoklah Iron Man 2 skali lagi"
p/s: adik sy dah tengok Iron Man 2..

Photobucket


mula-mula memang setuju macam tu...tapi last-last saya kata, "oke!!kita tengok nightmare laaaaa~~".
FULLSTOP!!
sy pun beratur...sib baik hari ni tak ramai orang...yerlah..org kejelah mazni!!!ngeee!
pendekkan citer, sy ngan adik pun dah duduk kat kerusi dalam panggung wayang Mines tu..
"aircond tak der sejuk lagi ker???"
trrrr........sy tahan sejuk~adik sy pun sama..
citer pun start.....lagu pembuka cerita tu boleh tahan...agak seram-seram kuku gaklah....
pendekkan lagi cerita, saya pun keluar lah dari panggung wayang tu~~
overall citer tu memang bikin saya resah jugaklah..
1. sebb sound cerita tu tak pyah cakap!!memang kasi gegaaaarrrrrr punyer~
2. freddy tu punyer kuku tajam, kalau gesel kat dinding, papan hitam, bleh bikin ngilu gigi gua!!!
3. freddy tu suke sangat muncul tiba-tiba..tak leh ker dia datang bagi salam?????

hahahhahahahah~~~then ada satu part dalam citer tu, saya leh bantai jerit tak ingat orang sebelah punyer!!!
part - Kris nk baring then tiba2 freddy tu yang ada sebelah dia..padahal malam tu kawan dia yang teman tidor..
mmg jerit macam time saya naik roller coster hari tu lah~tak ingat dunia punyer jerit..
[maaflah orang sebelah yer..sy terkejut!!!]

Pengajaran yang saya dapat dari cerita tu, sebelum tidor tu bacalah DOA lain kali~
tak der lah dapat mimpi ngeri cam diorang tu...ngeeee!!
paper pun, jgn lupa check citer nie kat panggung wayang tau!!
memang horror tahap dewa lah!!!

2 comments:

nickindajungle said...

baper hengget beli mende alah tuh? cam best jer...hehehehe

Nurul Mazni Sawal said...

tak mhal pun...rm27 jer~
tpi ada gak yg mahal...
ngeee...kena pandai cari lah~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...