July 11, 2013

DISKAUN UNTUK SHAWL MYLS!!



Assalammualaikum..

Lama sudah tidak menaip.. Sebelum tu maz nak bagitau, untuk jahit lace n beads pada tudung maz dah tak ambik yer buat masa sekarang. Tempahan ditutup.

Baiklah. Dengan kedatangan bulan yang mulia nie.. maz sangat bersyukur sebab diberi peluang untuk merasai  ramadhan lagi untuk tahun ini pula. Dan semestinya ini kali pertama maz beraya sebagai seorang usahawan muda. Seperti ramai sedia maklum, sekarang maz ada collection shawl maz sendiri. N maz sangat happy sebab sekarang kalau nak pergi mana-mana, maz dah tak pakai shawl-shawl brand orang lain. hihihi.. maz pakai shawl jenama sendiri. Rasa seronok pulak!

Okeyh.. Untuk puasa ni juga maz ada buat potongan diskaun untuk shawl-shawl maz. Siapa kat sini suka diskaun, angkat tangan!!!!

Haaaaa! mesti ramai kan? Jangan tunggu lama-lama sangat.. nanti melepas. So maz suggestkan korang tengok semua shawl maz di sini:




Ada banyak pilihan untuk korang pilih. Untuk kali ni maz ada halfmoon, exclusive plain shawl dan banyak lagi. Dan ada juga handsock. 

antara contoh gambar: 






terima kasih semua yang menyokong maz. semoga semua dirahmati Allah dan selamat berpuasa yer. Jangan puasa yang yok oke!

2 comments:

Unknown said...

tahniah maz ..semoga sukses dari miza

http://mieazachocolate.blogspot.com/

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh...serius cantik
bila nak kita nak kawen ni, nnt boleh tempah dengan u
cantik la. isk...
tengok byk kali tau


jom jenguk blogshop baru momoy
jual produk lulur yg diguna di spa-spa
http://www.d-homespa.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...