December 31, 2011

Umur 22 sangat menakutkan!

Assalammualaikumm..

Syukur alhamdulillah.. Follower blog ni dah pun cecah 4 angka.. Satu anjakan paradigma untuk maz lebih fokus dan tidak main-main lagi.. Yerlah.. Mungkin dulu tujuan maz buat blog adelah untuk suka-suka jer.. 

Tapi sekarang, dengan penambahan pada angka follower dan nuffnang pun makin memberi kepercayaan kepada maz... Maz bersyukur.. Terima kasih pada semua yang menyokong dan memberi kata semangat pada maz.

Maz kalau korang nak tahu, sangat tidak matang walaupun kadang-kadang maz boleh fikir dengan waras [huh?].. Maksudnye kat sini, bila maz berada dalam situasi mood tidak oke.. Maz boleh bertindak bodoh.. Sebab tu kadang-kadang bila benda dah jadi, baru maz nak sedar.. Dan di masa tu nak buat ape pun dah terlambat.....

Sekarang maz dah sedar dah.. Haaaaa!! Sebenarnyeeee.. Sebenarnye kannnn.. Maz nak cakap pasal benda lain.. Lagi beberapa jam jer kita akan menginjak 2012.. Firstly maz nak mintak maaf.. Terutama pada mereka yang pernah terasa hati pada maz.. [kalau ade].. Maz cuma insan biasa..

Kedua, maz nak mintak maaf pada follower+youtubers+facebookians sebab maz akan berehat selama 2 minggu dari buat tutorial mekap. Tutorial rozita che wan pun maz tak sempat nak buat.. Cuma ade satu tutorial je yang maz sempat buat.. So itulah pengubat rindu korang.. Belom edit lagi.. Nanti dah edit maz publish..

Ada sebab kenapa maz berehat dari buat tutorial selama 2 minggu.. Nanti ade masanya maz cerita.. Jangan risau keyh.

Okelah.. Itu jer maz nak cakap.. Harap korang maafkan maz yer.. Berjumpa kite di tahun 2012!! Muaaaaahhhhhhhhhhh!!!

*tahun depan maz umur 22.. dah tak lama jer lagi.. hik3

8 comments:

susulemakmanis said...

hehe..samelaaa umur kite..nak masuk 22 dah.kejap jer mase berlalu

susulemakmanis said...

hehe..samelaaa umur kite..nak masuk 22 dah.kejap jer mase berlalu

Iqah QaQa said...

huhu tahun depan kak maz da 22, da makin matang.. ^^

Iffah S said...

Baru 22. I just turned 23 and next year patutnya 24. How bout that

Nurul Mazni Sawal said...

@susulemakmanis: tahu tak per.. kejap jer kan mase berlalu..

Nurul Mazni Sawal said...

@Iqah QaQa: matang ke iqah?? akak rase cm sama jer.. hehehe

Nurul Mazni Sawal said...

@Iffah S: heheh.. itu kene jawab sendirilah. :)

[fArAh aLiAs] said...

mari join Segmen Pertama Farah Alias..! Need ur support!

http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/1st-segmen-by-farah-alias-lagu-pilihan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...