June 30, 2011

List That U Have To Know

Assalammualaikum dan haiiii semua!!

Maz nak sentuh pasal rezeki ALLAH jap.. Betullah kata orang, kalau kite berusaha untuk mencapai apa yang kita inginkan, dengan perasaan suka dan gembira melakukannya, ALLAH akan balas yang terbaik untuk kita gak kan..

Itulah yang maz nampak sekarang. Rezeki ALLAH makin bertambah untuk maz. Sejak maz masuk bidang mekap ni, maz dapat ramai kawan-kawan dan kalau korang nak kenal perangai orang, dari sinilah korang boleh kenal macam-macam jenis manusia. Perangai manusia ni memang macam-macam. Ada yang sangat-sangat merendah diri dan ada jugak yang tak sedar diri. Siapa tak perlulah maz mention kat sini kot. Blog ni bukan untuk burukkan orang keyh..

Tujuan maz buat entry ni sebab maz nak promote kat korang banyak benda. Antaranya PAGE FACEBOOK   BLOG DAN MEKAP maz juga page-page lain yang maz rasa korang patot LIKE kalau korang:

1. On the way to become bride and groom
2. Tengah cari abam photog dan videographer
3. Best mekap in the world. [ayat nk dramatik jer]

So kalau korang kurang jelas lah kan ape mende yang maz suwoh korang buat nie. Cuba ingat balik. Korang ade facebook tak?? Ada tak kawan-kawan korang suruh korang LIKE apa-apa page. Cam contoh:

1. Kawan korang join contest kat satu page facebook
2. Dia promote link page dan link gambar.
3. Bila tekan link, akan keluar bar kecik tulis perkataan "LIKE"..

Haaaaaa.. tak paham lagi??? Pergi balik kampung tanam jagung jerlah. Hoohoho... Rasenya kebanyakkan korang tau. Sajer mau usik-usik. Jangan marah naaaaa..

Maz listkan beberapa page untuk korang LIKE dan kalau korang berminat, boleh teros bertanya ke pemilik page yer pasal harga dan apa sahaja yang korang ingin tahu. Letsssss gooooo!!!

1. LITTLE LOVE ALWAYS BLOG AND MAKEUP
2. IViD Video Kahwin
3. AshAnis Photography
4. MinMohd Photography 
5. AnnasEaskey Photography

Maz juz list 5 dulu.. Nanti kalau ade abam2 photographer yang ada page lagi, maz akan update dari semasa ke semasa. Ini bukan abam photog jer tau.. Make up pun ade.. For the first, maz list mekap maz dulu.. Hehehehe.. Semua abam-abam photog ni terbaik tau. Kalau korang nak vogeh sket, pergilah kat number 5 tu.. Tapi semua pun vogeh-vogeh keyh.. Setiap photographer ade seni dan kreativitinya masing-masing.

Rasenye sampai sini jer dulu kot. Nanti maz sambung lagi yer.. Muaaaahhhhh!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...