March 18, 2011

Rezeki Terpijak

Salam blogger!!

Saya dapat berita gembira+terkejut beruk gaklah.. Wahahahah~~ Apekah??

Tak derlah. Sebenarnye gini. Tak mo citer panjang. Straight to the point, esok saya jadi mak andam bidan terjun. Kenapa?? Mungkin rezeki ALLAH nak bagi kat saya kot. Terkejot gak bila pagi tadi dapat mesej dari kawan tanya pasal bayaran untuk mekap pengantin.

So, esok saya akan gerak dari SEREMBAN untuk ke KL. Nak tak nak, memang kena bangun awallah.. Korban betol masa tido nie. Tapi demi masa depan, buat jugak walaupun badan ni rase macam nak tumbang dah! Dan tiba-tiba malam nie dapat satu lagi mesej dari kawan kat facebook yang nak kan saya jadi MUA dia..

Korang tak tahu yer MUA tu ape.. nama penuhnya adalah MakeUp Artist.. Hehehehe~~ Kawan saya pilih saya sebab secara tak langsung dia dapat promote saya sebagai MUA baru dalam bidang nie. Wuissshhh!! Best tau~ Ade rezeki lebih, bayaran jadi MUA tu saya buat tambah-tambah barang mekap. Lepas ni mungkin saya akan pergi kelas untuk professional sebab saya masih lagi berstatus MUA amatur..

Doakan saya esok yer. Semoga pengantin tu jadi beribu-riban lemon lemon cantiknye dari biasa. Kalau boleh saya nak sampai suami dia tergagap-gagap nak lafaz akad bila tengok bakal bini dia cantik gila!!!

Insya allah~~~

Penulis Malas Yang Penuh Cinta dan Cita-cita itu SAYA....


P/s: Saya charge dia rm200 untuk 2kali mekap. Okeyhlah tu kan?? Barang-barang mekap sekarang mana ada yang murah-murah. Semua mahal bagai.. urggghhh~!!

1 comment:

Ilaasuhailaa said...

thniah!
lps nie psti org akn tertrik dN mintak mak andam nie lg..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...