February 21, 2011

TOP 15 KONTEST GADIS SHAWL MENAWAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat pembaca bukan Islam..

Pertama sekali, MAAF..... MAAF DAN MAAF kepada semua yang menanti entry ini. Terutama sekali pada peserta-peserta KONTEST GADIS SHAWL MENAWAN. Saya bekerja hari ni. Jadi faham-fahamlah jadualnye macam mana. Harap kesilapan ini dimaafkan semuaaaaaa.... [muke sedih]

Baiklah. Tak mahu cerita panjang-panjang. Sebab korang semua mesti dah tak sabar nak tahu saper yang telah berjaya menempatkan diri mereka dalam TOP 15.. Mereka yang terpilih adalah mereka yang telah berjaya menawan hati juri undangan dan juga juri tetap iaitu saya sendiri. Tapi..... Pada yang tidak terpilih pada peringkat SEMI FINAL ini, janganlah bersedih. Masih ada banyak lagi kontest yang korang boleh cuba. Dan mana tahu, nasib korang lebih baik disitu. Insya ALLAH....

Jadi, jom kita sama-sama tengok senarai TOP 15 KONTEST GADIS SHAWL MENAWAN:

1. http://pipibelubang.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

2. http://phoged.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

3. http://gadishlollipopinwonderland.blogspot.com/2011/01/contest-gadis-shawl-menawan.html

4. http://ladolceazila.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

5. http://lalalatif.blogspot.com/2011/02/contest-ketiga-saya-contest-gadis-shawl.html

6. http://norazwa50.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

7. http://kucingitumeowmeow.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan-mak-kucing.html

8. http://gadism0ntel.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

9. http://nurulainulfarhain.blogspot.com/2011/01/contest-gadis-shawl-menawan.html

10. http://shirasharif.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

11. http://mylifeastiaofrevenge.blogspot.com/2011/01/contest-gadis-shawl-menawan.html

12. http://zoeyzauyah.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

13. http://cindalena.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

14. http://l0vec0ntestgiveaway.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

15. http://princessyayah89.blogspot.com/2011/02/contest-gadis-shawl-menawan.html

Tamat sudah senarai TOP 15. [Nombor tidak mengikut susunan tempat pertama sampai 15 keyh. Ia secara rawak sahaja.] Untuk yang tidak berjaya menempatkan diri dalam senarai ini, jangan kecil hati, jangan rendah diri kerana anda jugak GADIS SHAWL YANG MENAWAN. Biarlah tidak menawan di mata orang, tapi menawan di mata yang tersayang. Harap semua berpuas hati dengan keputusan SEMI FINAL ini dan nantikan finalnya pada 23 FEBRUARI ini..[ayat nak bagi korang suspen]..ngee~


P/s: Ada cerita panas nak cerita dengan korang nie. Tapi tunggu esoklah.. Sebab hari ni nak pergi hebohkan pasal TOP 15 kontest gadis shawl menawan dulu. So bubye!!!


11 comments:

ada mokhtar said...

tahniah semua =)

nurul ainul farhain said...

wahh alhamdulillah tersenarai. thanks sis:)

anith chan said...

saya taw saya memang x menawan.. hehehe
peace :)))

shira sharif said...

awak2..tq!! heheh
alhamdulillah tersenarai pon da ckup hepi. hehehe
thanx awak :)

Nurul Mazni said...

tahniah semua yang tercalon dlm top 15.. yang2 tak tercalon jgn sedih keyh~

Anis Nasri said...

alhamdulillah name sy t'senarai..
tahniah buat top15 yg lain :D

zOeY zAu YaH said...

setiap jam saya msuk sni sbb nk tau keputusan.time x masuk cik penganjur pi bagitau haha sian cik penganjur ha ha...tq sgt2..alhamdulilah...

Gadish Lollipop said...

alhamdulillah farah tersenarai dlm top 15 .. thanks dear :) harap dpt menang contest nieh . nanti kalau final result dah keluar . inform kt shoutbox i yer , takot terlepas pandang pulak kalau tak inform kn.
thanks again

La Dolce Azila said...

tq.. ^_^

Nurul Mazni said...

again tahniah buat semua yer... tunggu 23 februari tau.. Esok jer pun~

nurul ainul farhain said...

wahh hari ni lahh hehe debar nye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...