January 9, 2011

CREATOR PAGE MURTAD

ASSALAMULAIKUM SEMUA....

Hari ni entah kenapa hati ni panas semacam jer. Start-start on facebook, benda pertama yang menarik perhatian saya ialah betapa banyaknye manusia yang sanggup memfitnah orang yang tidak bersalah. Lagi best, semakin sedap pula dia memfitnah orang tersebot tanpa usul periksa. Macam orang mengantok disorongkan bantal pulak. 

Orang yang difitnah tak lain tak bukan, kawan kolej saya sendiri. Menyirap hati kalau korang sendiri baca wall post dia. Apakah dia tuhan untuk menghukum seseorang manusia tu? Dan macam mana dia boleh kata kawan saya tu murtad padahal dia TAK ADE BUKTI KUKUH PUN!!!!

Ape kata korang baca dulu semua bukti-bukti yang dah saya print screen untuk korang. Baru korang faham apa yang saya cuba sampaikan.. Kalau cakap jer, memang sampai besok punyer besok pun korang takkan paham. Sebab gambar boleyh menceritakan semuanya. *uiks!













Ape perasaan korang lepas tengok semua print screen nie?? Kalau saya sendiri bengang, apa tah lagi korang dan apatah lagi orang yang terkena tu kan? Dahlah suke-suke nak cop orang lain "betina", "bodoh", "g mampos ar ko". Libatkan mak ayah mcam tak der perasaan hormat langsong pada mereka yang tidak bersalah apa-apa pun malah tak tahu menahu pun. 

Tujuan saya kat sini mudah jer. Saya nak mintak korang search page nie-----> KHALID YAZIT MURTAD dan tekan butang report pada page ni. Kalau korang tak tau mana butang repot tu, ianye ada kat bahagian kanan bawah sekali. Tengok screen shot kat bawah:




So korang dah tau kan kat mana butang report tu?? Walaupun tak dapat membantu banyak, at least dengan apa yang korang buat, korang dah tolong kawan saya untuk bersihkan nama dia semula. First sekali saya gtau, korang jangan percaya propaganda pemilik page ini. Dia tak kenal siapa Khalid Yazit maka dia menuduh begitu. 


Harapan saya, korang dapatlah bantu. Dan harapan saya dan tentu-tentunya orang yang difitnah, orang yang buat page tersebot dapat dibawa ke muka keadilan. Insya Allah. Untuk yang sudah menekan butang REPORT, hanya terima kasih dan doa dari saya semoga korang diredhai ALLAH S.W.T... 


Tolonglah, saya merayu bantuan korang. Simple jer benda yang saya mintak. Hope korang tolong ikhlas dan kerana saudara sesama ISLAM..


WASSALAM....

6 comments:

Nadd said...

ish..ish.. ish..
macam macam. =__="

~cik tiram~ said...

ish2...teruk nye..

Nurul Mazni Sawal said...

mmg macam2 pown skang. dunia nk terbalik kan..nauzubillah~

ema.amirah said...

myra tau kenapa dy tak kasi bukti. sebab dy pon taktau.... kan kan kan?

armand said...

dasyatnya tekanan mental dia.. promote la tg rambutan kt dia.. ada byk kosong lg..hehe

nur amalina athman said...

gilaa laa dya tuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...