August 12, 2010

Ramadhan Al-Karim

Salam blogger!!!
Selamat menyambut Ramadhan Al-Karim...
Alhamdulillah... dapat jugak berjumpa dengan bulan Ramadhan pada tahun ini.. 
Terima Kasih ya ALLAH kerana panjangkan umur ku..

Okeyh..blogger2 semua.. Lama giler ni firsya tak update..but korang still support firsya.. Thx !!
Sori coz membuzykan diri dengan study n my love life...
Hehehee~~ Nak buat pengumuman!! Firsya dah DOUBLE TROUBLE tau~~
hehehehe.. Siapa jejaka malang tu yer???

Dialah seseorang yang telah menukar warna-warna hidup firsya skang nie.. 
Senang kata, cinta lama berputik kembali.. Cam tulah..hehehehe

Actually kan....Pasal nama baru ramadhan ni, ada isu gak di antara firsya n kawan-kawan..
Ada yang tanya kenapa ramadhan al-Karim.. Bukan ramadhan al-Mubarak???
So then semalam firsya tanyalah lecturer law firsya.. 
Dia kata mubarak orang selalu guna time raya... n al-karim tu membawa maksud yang Mulia..
So now skang semua pun guna Ramadhan Al-Karim

Tapi tak kisahlah.. Baik al-Mubarak ataupun Al-Karim, dua2 pun membawa maksud yang baik..
Itu jer nak cakap sebenarnye..
Sebab lama sangat tak update kan??
Rindu tuu ada..tapi biler bukak, hilang rindu dah..
So now, harap entry ni dapat ubat rindu blogger semua kat Firsya..hehehe
Salam sayang n SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-KARIM

4 comments:

~cik tiram~ said...

camat poce firsya!

FiRsYa MeLisSa said...

selamat berpuasa cik tiram~~

miszTERRA_SF_ said...

wahhh.. firsy smbot ry berdua la thun ni yea :) ske2
samat pose yea

FiRsYa MeLisSa said...

miszterra: smbut berdua..tapi sorang kat selatan, sorang kat pantai timur...
selamat pose kat misz terra gak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...