June 4, 2010

Kesetiaanku Dibalas Tuba

Moshi2!!! 
Hai semua rakan blogger... Amacam hari nie?? Sihat?? Dah makan?? Dah mandi?? Keje kat pejabat, kat site, kat mana-mana pun korang keje macam mana?? Oke or ko??

Hehehehe~
Terkejut ke baca tajuk entry saya nie??? Kalau nak tau, kena baca sampai habis.. Baru pahammm.............
Hari ini tak der benda best pun nak kongsi cam semalam-semalam.. Just tiba-tiba teringat kawan saya semalam cakap dia baca blog saya sebab saya suke tulis benda mengarut..
Mengarut ke saya tanya dia.. Dia cakap balik, agaklah.. Sebab saya boleh tulis pasal novel dan apa kaitannya dengan komuter.. Saya gelak balik kat dia... [ada ckp aku tulis mengarut..Nanti ko naik cuti nie]


Hari ini saya sebenarnye nak mengadu dengan semua kawan-kawan blogger yang baik hati....[lari2...saya nak mengadu niey..eyh!tak mo lari ker??]
Setelah balik dari kampung, aktiviti saya untuk berblog walking sangat terhad.... Semua ni terjadi sebab broadband saya atau saya gelarnya sebagai "BERUKBAND"  telah membuatkan aktiviti feveret saya itu menjadi berkurangan dari hari ke hari.....

Sedih betul..Padahal saya tahu ramai kawan-kawan blogger yang datang ke blog saya.. Tapi saya tak dapat nak membalasnya.. [urm...mungkin korang tak tinggalkan jejak kot..ahakz!!!]

Actually bukan tak balas langsung lah... Saya datang sekadar jenguk.. Baca entry sikit-sikit.. Tinggal jejak kat shout box. Pesanan: saper tak der shout box kat blog dia cepat lah letak..senang sket.. Tak pun sy akan tinggal jejak kat komen entry jerlah.. :) 
Lepas tu saya akan jadi follower blog korang.. *Bergantung pada Rules and Regulation saya.. Heheheh~~ Tak derlah. Gurau jer!!

Bila internet problem ini, masa untuk proses satu blog yang saya datang tu sangat lama kalau terlalu banyak barang yang diletak kat dalam blog.. Contohnya: Lagu, widget [tak kira widget apa pun, yg chumel, yg blink2, yg terbang2..owh!!! Hebat tul author blog nie]
Sampaikan kadang-kadang, ada sesetengah widget yang tak dapat diproses.. Time cam ni memang sakit hati tahap nak campak-campak jer berukband tu ke luar tingkap! Biar puas hati aku!

Saya sangat setia dengan "M".. Tapi kesetiaan saya tidak berbalas.. Jap2!!!  Jangan patah hati cepat sangat.. Alorh... "M" tu bukan pakwe lah.. [asal aku gedix nie, uiks!].. Korang paham-paham sendirilah M tu apa yer??? Ni kali kedua saya setia dengan M.. Dulu saya tukar sebab mahal sangat nak bayar bulan-bulan.. Ni dah dapat harga pekerja kerajaan, jadi lagi sengal pulak! Adoiiiii!!!!

*Hitamkan pun korang mesti paham punye~

Kawan saya kat FACEBOOK ada cakap, saya kena bawak modem saya ke center dan nanti kat situ, diorang akan buang segala data download yang tersimpan dalam modem ni dan jadikan ia ringan. Tapi ada caj. Huh???!!! Ada caj?? Semua pun DUIT...DUIT....DUIT!! tensen~~!!!

Rasanya sampai sini jer kot nak membebel..  Penatlah bebel hari-hari... Nanti orang lelaki kata, "Standardlah tu perempuan, membebel..."
WAHHHH!!! Tengoklah time tua ko nanti..Saper lagi kuat bebel.. Cakap aku pandai.. Hehehehe :)

Little Love Always: FIRSYA MELISSA

5 comments:

adrie said...

HEHE......kesetiaan diblas tuba eak..

Nurul Mazni Sawal said...

yup adrie..dibalas tuba..sedih kan??
kalau dibalas madu tak per gak..hak3!!

Lelord said...

huhuhu...akak kalau balik kg guna celcom..kat umah ni pakai streamyx

papot said...

biasalah tu. kalau pakai celcom lagi bako darah.

Nurul Mazni Sawal said...

lelord: ada streamix tak perlah..umah sy tak der streamix..huhuhu...

iffz shizz: org kata kalau pakai celcom oke...cm ne kah nie..urm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...