June 23, 2010

Award ke 6

Dua post skali gus hari nie.. Malam kang mesti ada lgi..Sure punye!!
Tapi ni kena post hari ni jugak.. Dah lama terperap.. Kesian!!
Orang bagi award, tapi saya peram sebab malu nak bagitau [tipu!!!]
Sebenarnye, saya kerap terlupa pasal award tu...
Okelah..Kat sini nk tnjuklah award yg saya dapat tu~



Inilah awardnye..
Thx so muchie2 much untuk Cik Lily dan Sis Firdani atas pemberian awards nie..
Malu seyh!! A+ Blog gitu?? Layak ke blog saya dapat award cm nie??
Of Courselah layak!! Orang dah bagi kan... Huhuhu~

Ada tag jugaklah..Jawab jerlah~
1) What do u feel to know that u got this award?
op koss bangga giler!!! Owh!! Blog saya A+..Huh???
Dah lah biasa2 jer..template pun biasa2..Header pun tak der cam blog lain..
Itulah namanye budak baru belajar kan???
Hehehe~

2) List down 7 blogs that deserve this award..
7 orang?? ramainye~
Okelah..ni orang2nye~
Muchamel
Jaya Jr
Rowena
and saper lagi yg nak??? silalah ambik~Tak der halangan pun.Huk3!!

4 comments:

HairiAks said...

Haha.. seronoknya dpt awards...
x mau kongsi dgn Hairi ke? ngee..

Jemput datang blog Prince bace entry baru.. Jangan lupa komen-komen ok..
Prince Hairi- Awas Ketika Makan Apple!!!

Unknown said...

congrat...
mmg layak pn dapat A blog nie
skolah dulu payah nk dapat A

Cik Lily said...

woot woot...suke tgk nme cik lily di post ini..hehe

Nurul Mazni Sawal said...

shark: erk!!pyh nk dpt a kat math jer..sebb tak suke~hehehe..yg lain2 ok jer.

cik lily: firsya pun suke tgok nama firsya ada kat blog cik lily..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...