June 19, 2010

20 TENTANG SAYA LAGI....

Moooooo!!! E'eh!! Apa bunyi lembu pulak kuar kat blog saya nie???


Huhuhu.. Sajer jer~ Hari ni, ni kira post kedua saya.. Malam karang tak tau lah ada entry baru ke tidak~


Sudah!! Patutlah tahap ketagihan blog saya ni sampai 71%... Mana tak nya~ Menghadap blog cam esok tak der jer!! Huh!!


Cam biasa.. Hari ni baru sempat jalan-jalan kat blog Cik Nabila jer.. Sebab dia ada tag sumthing kat saya.


Tag apakah???
What!!! 20 THINGS ABOUT ME???


Wakakaka... Pengsan jap~ Tapi cepat-cepat bangun balik. Tag yang diamanahkan kena jawab.. Mana leh tak jawab..

Nanti kena babab dengan Cik Nabila macam nie-


Hehehe..Chumel. Okelah~ Tak mo berlengah. Saya nak jawab nie.


Nama sebenar NURUL MAZNI


Lahir kat Hospital Besar Kuala Lumpur


Hari lahir saya 19 Februari 1990.. Yeah~Saya berumur 20 tahun diz year!!!!


Skang sedang sibuk belajar dalam tahun akhir. Doakan everything going fine~Insya Allah


Saya suke barang-barang yang berwarna pink, ungu, hitam, merah dan putih.


Saya benci orang hipokrit. Depan kita cakap lain, belakang kita cakap lain.


Saya suke menyanyi, membaca dan mengOn9kan diri.. Tapi bukan 24 jam on9 lah~


Saya ada 2 orang adik lelaki yang nakal, vudus tapi bijak. Dan saya anak sulung.


I hate lipas... Each time ambik air kat dapur, binatang2 perosak ni suke terkejutkan saya dengan movement diorang tu!! Urgghhh!!!


Saya suke ambik gambar. Im so addicted to kamera.. Otw nak beli kamera digital!!! Yihaaa~~!!!


Suke try masak makanan yang ada dalam buku resipi and seronok biler dpt bagi orang makan....Huhuhu


Peminat Siti Nurhaliza, Korean and Japanese drama and songs!!!


Saya pengumpul tegar alat-alat solek, contact lens dolly dan komik2 Gempak Starz!!


Saya tak suke menunggu orang dan saya benci orang yang tak puctual and no discipline.


I love to act cool when firstly met peoples but im turn into warm when the situation make me feels to gather around.hehehe...


I'm talkative person...


Kinda feels like want to have own song and records it and then be a great singer, but its only a dream :)


I love my angels... Bukan A.N. Jell yer.. tapi ANGELS!!


Saya ada banyak giler barang-barang yang saya tak pakai lagi or tak habis pakai. Korang nak???


Tersangatlah blur tentang diri sendiri. Sampaikan nak buat tag nie pun kena fikir banyak2.. Huhuhu..


HABIS DAH!!! Sekarang masa untuk tag.. Saperlah yang bertuah tu yer????!!!!


Saya pilih randomly jer-
Syieda
Prince Hairi Aks
Eddy
Diba Chan
Cik Lily
*n pada saper2 yg nak.. Ambiklah..Kita kongsi2 yer~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...