March 9, 2013

Photographer Berbakat Besar, Muda, Hensem! Cepatlah Book Dia!!



Assalammualaikum w.b.h.

This time lama jugak maz tak post any entry.. Time cuti sem hari tu at least 2-3 hari ade 1 entry melekat kat blog nie.. Ni tidak.. Satu pun tarak.. Tarak! haha

Alhamdulillah sebab maz dan kawan-kawan baru jer melepasi minggu pertama kuliah di semester keTIGA. Kalau yang tak tau, maz belajar di UiTM Shah Alam, majoring in broadcasting masscomm.. So bila sem 3 nie memang fokus lebih kepada major yang maz ambik sekarang.. Means dat lebih kepada production, radio, script writing, television (sem akan datang) wahhhhh! siyes tak sabar.

Entry ni dah lama sangat maz hold.. Sepatotnye 2minggu lepas lagi maz publish. Maz mintak maaf sangat-sangat kat adik maz. Sorry akak lambat up.. Okay! So HERE WE GO!!!





Inilah sebenarnya. Kalau yang masih blank jugak lepas tengok poster nie, ini adalah poster pakej untuk gambar di hari bahagia ANDA! Maz yakin kadang-kadang kita tak tau mana nak carik photographer yang bagus untuk realisasikan moment di hari bahagia korang. Maz dengan yakinnya mempromote photographer muda ini!

Sebab bukan hanya kerana dia adik maz (lain bapak, lain mak) tapi sebab maz dah biasa kerja dengan dia dan maz boleh tengok minat dan kecintaan dia pada bidang nie. Dia tak pernah putus asa.. Dia pernah jatuh tapi dia bangkit semula.. Dulu gambar dia langsung tak der jiwa.. Sekarang kebanyakkan gambar-gambar dia macam bercerita, HIDUP!

Untuk poster yang atas nie, ini adalah pakej bagi maz yang PALING MURAH korang paling dapat! Kalau korang rase memang tak ade yang lagi murah dari nie, silalah contact MOHD ZULHILMI di number telefon pada poster di atas.. Book dia cepat-cepat keyh..

Untuk lebih lanjut, korang boleh check FB page dia disini: AwanTona Production

Like page tersebut dan SILA VIEW ALBUM untuk lebih rase teruja! hehe

Selain dari tu, ade juga pakej lain yang ditawarkan.. Seperti:

-pre wedding
-bertunang
-videographer
-t-shirt design
-dan yang pasti banyak lagi untuk anda ketahuiiiii!!!


Macam mana? Masih ragu-ragu? Tak tahu nak buat pilihan? TAK PAYAH SUSAH-SUSAH DAH.. PILIHAN DAH ADA DEPAN MATA. Book sekarang, call atau whatsapp 017-3683235 (mohd zulhilmi)

Terima kasih sebab sudi bace.. Semoga Allah merahmati kalian semua.. Aminnnnn 



AwanTona Production FB page: AwanTona Production

instagram: @MohdZulhilmi28





1 comment:

Anonymous said...

lawa2 gambar dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...