April 12, 2011

RAINBOW THEME PHOTOSHOOT

>ASSALAMMUALAIKU<

Ni quick entry yer.. Sangat-sangat buzy sekarang. Mana nak kejarkan report praktikal yang berzaman dah bahan-bahannye dalam laptop dengan perkara lain yang tiba-tiba jer timbul. Serabut gak nak kejar macam-macam benda nie..

Kat sini juz nak bagitahu korang, saya ada anjurkan event RAINBOW THEME PHOTOSHOOT. Khas untuk mereka yang baru nak bina profile.. Untuk sebarang maklumat lanjut, korang boleyh jer check kat SINI!!!

Setakat ni talents memang dah full lah. So, saya bukak hanya untuk MUA dan PHOTOGRAPHER sahaja. Mana-mana blogger atau silent reader yang baca ni, kalau korang nak join, cepat-cepat PM[private mesej] saya...

Dan mungkin juga seminggu ni saya tak dapat nak buat sebarang tutorial mekap atau update blog. Memang buzy. Saya kena siapkan cepat-cepat report praktikal saya sebab nak kena hantar 18haribulan April. Grrrr..!! Geram tau. Dahlah habis LI 15hb.. Hantar report 18 pulak. Bengang lagi!!!

Okeyh! Habis dah.. Kalau korang nak join, cepat-cepat tau. Sangat dialu-alukan.. Muaaaaaa!!

Penulis Malas Yang Penuh Cinta dan Cita-cita Itu SAYAAAAA.....!!!


P/s: Tak sangka orang baru cam saya buat event first time dapat banyak sambutan macam tu.. Talents berduyun2 nak join.. Waaaaaa!!! Suke3!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...