April 5, 2011

Mak Kata Jangan Buat Perangai Tak Senonoh Depan Orang Ramai

>Assalammulaikum<

Entry ni bukan entry jeles sebab saya tak mampu buat macam yang dia buat. Tapi entry ni sekadar teguran supaya masa depan, kita lebih berhati-hati dengan apa yang kita buat.

Tadi petang, lepas balik kerja, mak cik saya ajak singgah di Jusco Seremban Dua. Kononnya nak makan MCD.. Tapi last-last bila dah depan MCD, boleh pulak melencong ke arah lain. Sushi King pulak jadi pilihan. Nak tak nak, kena gak keluarkan duit yang berbaki takat-takat suku akaun jer tu.. Alahaiiiiiii~~~

Saya order apa tah.. Janganlah tanya nama makanan tu, yang penting kenyang dan satu pinggan sushi dengan air pink guava. Itu pun dah dekat RM25 kot.. Pergghhhh!! Baiklah saya makan MCD.. Tapi takut tak boleh nak bawak masuk Sushi King pulak.

Lepas tu.. lepas tu.. Dah order makan, sementara nak tunggu tu tiba-tiba mata ni tertancap kat dua orang nie.. Sorang tu gurl, sorang lagi..... URmmmmmm~~ Nak kata perempuan tak perempuan, nak kata lelaki pun ragu-ragu.

Bukan pasal saya jeles dengan diorang yang berkapel sedangkan saya tidak yer. Ini pasal lain. Salah seorang dari mereka berdua nie, yang saya kata jantinanya ragu-ragu tu lah.. Kite letak nama dia sebagai Anon Cawat Kecik. Hehehehe

Kenapakah?? Kenapakah?? Sebab...... Lain kali bila duduk tu perhati sikit seluar nampak alur punggung ke tak. Hilang selera tengok cam tu. Dahlah seluar d**am tu warna TURQOISE... YUckkkkk!!! Saya pun keliru. Adakah dia tu gurl or lelaki?? Tapi dada leper kot! Awwww~~~

Sila pedulik ar cuma tak suke lah kan. Dahlah dia duduk kat kerusi yang hadap mesin sushi bergerak tu. Jelaslak dari tempat duduk saya, kelihatannya dia dan gegurlnya.. Aishhhh!!! Sigh n sigh again~

So the last things to said here, lain kali janganlah ANON CAWAT PENDEK tu pakai lagi cawat pendek ko tu. Walaupun ko dikatakan fashionable or what else, walaupun mata ko tak sakit tengok diri ko sendiri dengan warna seluar dalam boleh nampak cam kain tembus pandang tu.... Pedulik3!!!! Orang lain ramai yang kisahlah.. Lagi-lagi kalau belakang ko penuh bekas-bekas jerawat. Muntah dulu lah jawabnye before nak makan!! Again~~ YuCKKKSSSSSS!!!!!!!

Kalaulah saya cukup berani untuk snap the pics and show it to all of u..  Sebelum peristiwa di atas ni berlaku, dalam perjalanan nak jemput mak cik saya yang balik naik bas dari putrajaya. Kereta pak cik saya berhenti kat traffic light. Kat depan kami ada kereta MYVI PUTIH yang pasangannya adalah CINA..

Ini pun lagi satu.. Tak kisahlah korang agama apa pun, tapi tak payahlah show off sangat kissing tu kan. Dahlah tengah jalan. Pastu sebelum tu diorang dah gaduh apa tah.. Tiba-tiba lelaki tu tarik perempuan tu dan cium.... Yucccssskkkkkkkksssssss~~ Againnnn!!!

Dahlah! Malaslah cakap pasal topik ni. Sebab benda takkan sudah selagi dunia ni tak kiamat. Sekadar berharap dan berdoa agar ada perubahan yang baik.. Insya Allah..



Penulis Malas yang Penuh Cinta dan Cita-Cita itu SAYA.....

P/s: Untung lagi korang tak pernah tengok pondan pakai cawat kecik, alur punggung penuh bekas jerawat dan nampak jelas kat mata korang. Memang termuntah sepanjang hari lah~~ Bubye n terima kasih!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...