January 28, 2011

Hot News!!!!

Hai peeps!
Macam mane hari nie? Better than tomorrow??
Owh~ I just have a very bad day today! Okay. Stop with the english-malay that i use. Korang rase saya cakap manglish ker?? I also dunno. Ngeee!!! Cam ner dengan kontest di blog saya nie?? Ada yang berminat?? Saya yakin ramai yang nak join. Juz still thinking nak ambik bahagian ke tak kan??? Lebih baik korang wat keputusan cepat2. Nanti lambat, korang melepas.

Tarikh tutup dah dekat tau sayang-sayangku. Adalah dalam 2 minggu jer dari sekarang. Haaaaa!!! Dah tak lama jer lagi kan??? Kalau korang dok fikir, fikir sampai kucing bertanduk kot baru korang join. Tak mo lah macam tu kan?? Nanti korang tak dapat pulak nk rembat hadiah misteri dari saya.

So then, kalau korang dah nekad, dah fokus dan dah terfikir nak join, jangan lambat-lambat, cepat2 post entry  dan joinlah kontest yang saya buat nie. Shawl dan gadis, ibarat lagu dan irama. Senada, dan seindah si pemakainya. Ceyhhhhhh3!!! Tiba-tiba terjiwang pulak kan??

Owh2.... Lupa nak tambah, esok-esok, saya akan wat entry untuk make up tutorial. Agak-agak ada yang berminat tak nak baca??? *wondering :)

Bye u olllssss~~~

Jom click link nie kalau nak join kontest- KONTEST GADIS SHAWL MENAWAN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...