December 24, 2010

Membanting Tenaga

Argggghhhhh!!! Give up, give up!!!

Sorri semua.. Awal-awal entry dah mengamok an?? Sebenarnye ingat nak letak gmbar supaya yang membaca rasa terhibor n tak boring pown nak baca entry saya kali nie.
Tapi setelah begitu lama loading, langsung tak keluar apa membuatkan hati ini rasa begitu panas, berbeda sekali dengan cuaca di KUALA LUMPUR sekarang iaitu HUJAN HAMPIR SETIAP HARI!

Memang sejuk pun. Sampai ke tulang hitam dibuatnye!! Korang tak tau  tulang hitam tu hape? Tak tau pergi ambik tulang lembu tu, check sendiri~ (erk! tulang lembu dengan tulang manusia sama ker?? bedal jerlah!!)

Kalau nak tunggu gambar loading tu, memang sampai biler2 tak update entry lah jawabnye. Sebenarnye tak der apa pun nak cerita cuma nak bagitau kat semua yang ada kat sini, NEXT YEAR SAYA NAK PRAKTIKAL DAH!!

Yahooo!! seronok sampai rase nak lompat2 sampai pecah siling. Hehehehe. Tapi........ saya takkan duduk KL sepanjang praktikal sebab saya memilih untuk praktikal di NEGERI SEMBILAN.

Kawan-kawan semua, doakanlah saya di tempat praktikal tu yer?? Harap-harap saya mampu menjalani praktikal di tempat itu dengan sebaiknya. Amin~~~

Oke... Bubye semua. Nanti saya cerita lagi. cerita apa?? Tungguuuuuuuu.... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...