May 11, 2010

Coklat Cinta Ku~~

Photobucket


salam sumer!!!
wah!!! lama betul kan tak post paper entry pun..
adalah dlm 3-4 hari macam tu... mungkin ketandusan idea yang melampau sedang sy alami kot.

hari ni, sy tak der nk kongsi tips, or pendapat saya tentang dunia hiburan.
cuma mungkin apa yg saya nk katakan hari nie, lari sket dari topik yg selalu sy bincang. :)

Jadi sebenarnyer apa yg sy nk gtau nie??
jap eyh..sy nak selongkar laci minda saya jap... macam mana benda penting cm nie saya boleh lupa pulak??

oke!!!sy dh jumpe dah~
sebenarnyer hari nie, malam nie..tika ini! hati dan perasaan saya bagai di paku..
di paku????saper yg paku??
hehehehe....seseorang.... nun jauh di SABAH!!
mule kenal dia dari seorang kawan...thx coz kenalkan kami~
apa istimewanya dia yer??? well, dia sorang yg sgt loyar buruk..
itu yang wat saya tertarik padanya..
selebihnyer, dia sorang yg serba serbi jauh dari ciri-ciri lelaki "PERFECT" saya...
tapi itu lebih bagus.. coz tak der lah hati sy nie nnti hancur luluh macam kena blander kalau dia terlalu perfect sedangkn sy, biasa2 jer..

saya mengaku dengan setulus hati, sy sgt sayangkn dia...
saya terima diri dia seadanya dia... wahhh!!! cair-mair hati saya ni kalau teringatkan dia..
hahahhaaha....
tapi tak sgka, sy pun terpksa berhadapan dengan situasi hubungan jarak jauh.. waaaa!!!!


Photobucket

tapi ini semua bukan penghalang kalau kepercyaan wujud antara satu sama lain..
sy sayangkan awak, bie...
syg sgt2...
bie jgn tinggalkn ney keyh???
promise???

last~ live ur life to the fullest!! muaaaahhhh!!
x0x0!!
Salam syg : Firsya Melissa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...