February 2, 2009

Hidup Tak Selalunyer Indah

Adakalanya hidup ni tak selalunyer seindah yang kita sangka...
apa yang kita harapkan tak smestinya jadi realiti dalam kehidupan kita..saya yakin banyak yang tahu mengenai tu..tapi, kita maih lagi berharap pada sesuatu yang mustahil tu...
dan adakalanya jugak orang disekeliling kita mengatakan kita sudah berubah..perubahan dari segi yang bagaimana, hanya orang yang mengatakannya sahaja yang tahu...
tapi yang psti orang yang dikatakannya tu sahaja yang mengerti mengenai dirinya...
dia yang lebih sedar sama ada dia ada melakukan sedikit perubahan atau tidak pada dirinya...
itu terpulang pada insan tersebut...
tapi, apa yang sebenarnyer aku nak sampaikan kat sini, dalam tahun ni aku dah banyak alami perkara yang menyakitkan hati, menyenangkan dan adakalanya mengelirukan...
aku tak tau samaada aku punya kesilapan pada mereka...yang kalau aku sedar tu, aku pasti mintak maaf...tpi, ini nyata2 aku tak pernah wat silap pun ngan mereka2 ni...

sebut pasal cinta pulak kdg2 leh wat diri aku jadi serabut...
aku malz nak fikirkan pasal cinta ni dah..tapi, sayangnyer aku jatuh cinta lagi..pada lelaki yang sebya denganku...teman sekelasku...dan kini kwan yang banyak dah berubah...
aku sekadar menyebut nama depannya sahaja,cukuplah... (AS)...saper AS tu tak payahlah tau lebih2...
dia sekadar bertakhta di hati, cuba untuk ku jauhi dari hati ni..tapi tak berjaya dan selalu benar datang mengetuk pintu hati ni...
bukan tidak mahu jatuh cinta, tapi aku takutkan kenangan lama berulang kembali..sebab tu bagi ku cinta itu bukan untukku sekarang...
mungkin satu hari nanti, tapi tak pasti biler...
biarlah aku pendam jer perasaan ni..bukan aku tak biasa makan hati dengan lelaki.....
selalu sangt...cuma aku harap, kalau aku dapat cinta ni..akan ku jaga dengan sesungguhnyer...sebab dia sangt menepati kriteria lelaki idaman ku...
 walaupun dia tak tahu, itu lebih baik dari dia tau.coz aku takut sangat kalau dia dah tak nak kwan ngan aku nnti....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...