May 18, 2013

BERITA BAIK UNTUK PARA MUSLIMAH!



Assalammualaikum w.b.h.

Rindunye dekat blog. Lama betol maz tak menaip apa-apa kat blog. Bersawang tak payah cakap. Dah boleh jadi Gua Kapur dah. hehehe

Alhamdulillah sebab masih diberi kesempatan hidup di bumi Allah yang indah nie. Hari nie maz nak berkongsi sikit. Ramai yang mungkin tak tahu, maz sekarang buat bisnes. Bisnes yang maz buat adalah jual shawl. Sebab apa shawl? Sebab maz sendiri memang suke SHAWL walaupun tudung bawal pun dah naik sekarang, orang tetap suka pada shawl. Lagi-lagi sekarang banyak corak yang cantik-cantik sampai rambang mata nak beli. hehehe

Maz sudah berada dalam bisnes nie around sebulan lebih jugaklah bermula 20 april lepas apabila first batch shawl maz dilancarkan.

Nama shawl maz MYLS diambil sempena nama maz sendiri digabungkan dengan nama-famous-konon-sangatlah iaitu MIYUKI.. L lovely dan S shawl. maka jadi MazmiYukiLovelyShawl.. Insya Allah dari semasa ke semasa akan ada banyak pembaharuan. Tapi pertama-tama sekali, maz nak tunjukkan second batch shawl sebab yang first batch dah SOLD OUT semua! Alhamdulillah!!!!


Dalam gambar kat atas nie adalah design yang masih available. Tapi sekarang memang selling fast. Banyak design yang dah tinggal satu helai je. Sebab maz buat every design limited. 1 design 2 helai shawl sahaja. 

Dalam gambar di atas sekali adalah chiffon printed, harga RM30 excluded postage. 

Second gambar chiffon goeget RM45 excluded postage

Last gambar chiffon plain RM32 excluded postage.


TAPI! Ade promotion! Kalau beli lebih dari 1, akan dpt free postage. Beli 3 free postage+special price. haaaaa! berminat tak? berminat tak? korang boleh campur-campur antara design2 kat atas nie.








"Wahai anak Adam! Sesungguhnya Kami telah menurunkan kepada kamu pakaian untuk menutup aurat (keaiban) kamu dan pakaian indah untuk perhiasan. Dan pakaian taqwa ialah pakaian yang terbaik"
(Al A'raf: ayat 26).


"Katakanlah kepada wanita yang beriman: Hendaklah mereka menahan pandangannya (daripada perkara haram), dan memelihara kehormatan (keaiban) mereka, dan janganlah mereka menampakkan perhiasan mereka, kecuali yang (zahir) daripadanya. Dan hendaklah mereka menutup kain tudung ke dada mereka..."   


Alhamdulillah setakat nie ramai yang suka sebab fokus maz adalah untuk mereka yang suka pakai shawl tapi masih mahu ianya labuh sesuai dengan syariat Islam. 

Insya Allah MYLS akan lebarkan sayap ke clothing pulak. Perlahan-lahan atur langkah. Untuk yang berminat, boleh tengok facebook: MYLS LOVELY SHAWL. Untuk sebarang order, whatsapp sahaja maz di 012 660 4424. Terima kasih. 



TERIMA KASIH YA ALLAH.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...