February 6, 2011

Blog Menawan, Service Percuma

Hai... Hai... Haiii!!!!!

Wah3!!! Gembira sangat today okeyh. Tiba-tiba bukak facebook hari ni, dapat mesej dari seorang blogger yang baik hati nak betolkan font tajuk entry yang dia rasa amat kecik di pandangannya. Katanye:
 "KAK !
saya nak tuka font tajuk entry akk .
sbb rasa cm x lawa lak kecik je tajuknya .
FOC =)
saya rasa x puas ati lak . 
dulu sy x tau cmne nk tuka , skrg da tau."

Maka dengan itu, saya dengan berbesar hati dan berlapang dada, menerima pelawaan Cik Fieyda yang bagi saya dah macam adik saya sendiri. Walaupun malu-malu kucing, tapi dalam hati:
"Oyeahhh!! dia nk edit blog ku lagi~ Makin menawan lah blog aku nanti. Hehehe"... *dialog ini dialog tambahan! (senyum kambing)

Lagi-lagi.. dia ade gak cakap:
"sy sbnrnye cm rasa x puas hati tgk blog akk..
header da cun giloss tp tajuk entry x lawa" (pipi merah-merah tahan hidung yang kembang!)

Begitulah alkisahnye si gadis bernama Fieyda ni. Baik hati sungguh membuat penukaran tanpa sebarang charge sebab katanya dia rase kurang berkenan bila tengok. Kalau korang nak tau, Fieyda lah tok dalang dalam mengganti layout baru blog saya nie. Saya tukang hulur duit jer. Kerja gempak dan menawan! Haroslah bayar keyh! TAK DER YANG PERCUMA. Cuma servis yang baru ni PERCUMA, buat I rase segan u! (aaaahhhh!! gediklah ko mazni!)

Tak nak cerita panjang, korang scroll sampai bawah dan tengok keajaiban hasil kerja Fieyda yang saya sendiri kalau buat, mahu dekat 1001 malam duduk depan lappy menggodek-godek HTML code tu. Okeyh!







Macam yang korang tengok, kotak-kotak baru telah digantikan berbeza dengan yang dulu, kotak berwarna putih. Sori sebab tak sempat nak print screen. Saper yang selalu singgah mesti perasan especially peserta-peserta CONTEST GADIS SHAWL MENAWAN! Yawww~



Yang ni, i really-really love this one okeyh~
Memang nak sangat buat macam ni. Mane-mane blog yang saya datang semua dah macam ni sekarang. Saya jer yang ketinggalan zaman sebab baru nak buat macam nie. Ape-ape pun saya suke hasil kerja dia!

Jadi kalau korang rasa-rasa berminat nak tempah header atau pun menukar layout blog yang korang sendiri kadang-kadang pening nak buat, cadangan saya baik korang tempah jer. Bukan mahal pun dan pelaburan korang pun berbaloi. Dari korang dok godek-godek, tapi hasil tak dok! Untuk itu saya cadangkan:


Selamat Menempah!! 
Hahahaha... Ape punyer statement lah yang aku buat nie???!!! Ngeeee~~~

1 comment:

نورول فريده said...

alamak malu lah ..
sy anggap akk cm akk sy sndiri da =)
supposely kt jumpa kat Unikop dulu tp xde rezeki hehe.
Terharu :')
Now i need to focus on my study kak ,
later on mmg ade cita-cita nak jadi tukang godek template berjaya.
Doakan ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...