December 21, 2008

Welcome!!!

BEZNYER!!!!! akhirnya dah ada blog sendiri!!!
bez tahap gaban..
nak post per yer for the first time i send blog ni yer???
emmm...a bit bout myself i think much better kan???
my name first...my name is Nurul Mazni bt sawal.. firsya melissa tu juz nama glamor jer.
bukan tak bersyukur dengan nama sendiri, but sometimes manusia ni tak pernah puas dengan apa yang mereka ada. saya one of them...macam mana nama ni timbul??
my fren yang cipta...nama dia firsya elyana..but saya tak nak nama artis.sebab saya suka nama melissa n kebetulan nama saya pun start ngan M gak, so memang kena lah sangat2.
lahir pada 19 february 1990. saya bangga sangat lahir pada bulan february coz i feel so special. saya tak tau naper saya kena rasa cam tu...n other than that saya rasa macam suka sangat dengan my horoscope, PISCES!!!sebabnyer Ben, pelukis kegemaran saya kat Gempak Starz(dulu, now dia dah tak join venture dengan Gempak Starz dah, dia wat komik under dia nyer bujet cam Powder, huntoo) pernah wat komik pasal my horoscope nilah. tajuknyer 'The Fishes".
Lahir kat Hospital Besar Kuala Lumpur...
nanti2 saya citer lagi...
juz semalam i have a bad day wit sumbody..
memang sedih sangat. Hope dapat jumpa dia... tapi dia macam BISKUT!!1

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...